Business Manager Med Säljfokus Inom Inbyggda System Till Alten G
Alten Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Göteborg,
Härryda,
Trollhättan,
Uddevalla,
Grästorp eller i
hela Sverige Vill du jobba i en varierad roll med fokus på att utveckla affärer och bygga relationer? Då kan vi erbjuda det du söker! ALTEN söker nu en Business Manager inom inbyggda system till vårt huvudkontor i Göteborg.
Som Business Manager blir du en del av en division som består av 20 chefer där du ingår i ett chefsteam på 4 personer som fokuserar på inbyggda system inom Telecom och Life Science.
Din roll
Som Business Manager på ALTEN får du möjlighet att arbeta brett och varierat i en utmanande roll där dina arbetsuppgifter innefattar:
• Försäljning: ditt fokus ligger på att bygga relationer med både befintliga och nya kunder vilket innefattar allt från att prospektering till att ha möten där du hjälper kunderna med deras olika utmaningar.
• Rekrytering: du intervjuar och utvärderar kandidater för att kunna bygga ditt eget team. Du får stöttning av vår interna rekryteringsorganisation och har det övergripande ansvaret för att hitta rätt kompetens samt att matcha uppdrag med kompetenta konsulter.
• Ledarskap: du har personalansvar för din egen konsultgrupp där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.
Vem är du?
Vi söker dig som har en magister- eller masterexamen, gärna inom elektroteknik, datateknik, eller liknande. Du har 2-5 års arbetslivserfarenhet inom utveckling, försäljning och/eller konsultbranschen. Det är meriterande om du har arbetat med kundkontakt och/eller har ett kontaktnät inom Telecom eller Life Science i Göteborgsregionen. Arbetsspråket är svenska och engelska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.
Varför ska du välja ALTEN?
Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.
Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Vi har en trevlig arbetsmiljö på kontoret på Lindholmen med härliga kollegor, fräscha lokaler samt tillgång till gym, bastu och gemensamma träningstillfällen. Vi erbjuder dig även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.
Sista ansökningsdag för tjänsten är 31 januari. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Partner Fanny Strömberg på
fanny.stromberg@alten.se.
Välkommen med din ansökan!
OBS! Mellan 24 december till 6 januari har vi julledigt. Därför kommer inget urval göras under perioden och vi kommer inte ha möjlighet att besvara några frågor.
Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-12-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR-avdelningen, Alten
FöretagAlten Sverige AB
AdressAlten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg
KontorsadressTheres Svenssons gata 15, Göteborg
Jobbnummer 4523951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.