Business administrator
Arris AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arris AB i Stockholm,
Lund eller i
hela Sverige Business administrator till Arris AB
Är du serviceinriktad och lockas av att arbeta i en tempofylld miljö tillsammans med öppna och intressanta kollegor? Gillar du att ge det lilla extra för att underlätta dina kollegors vardag? Då kan denna tjänst vara något för dig!
Om Arris AB
Arris AB är ett konsultföretag som erbjuder dynamiska tjänster till kunder inom den nordiska byggbranschen. Vi arbetar inom bygg och fastighet med projektkontroll, kostnadsstyrning och ekonomiuppföljning (Cost Management). Genom internationellt erkända system och arbetssätt ger vi våra kunder bättre kontroll och verktyg som gör det möjligt att maximera värdet och minska riskerna i byggprojekt.
För oss är det viktigt att ha kul på jobbet, att känna gemenskap och att vi alla arbetar mot samma mål. Därför arbetar vi aktivt med att lyfta våra medarbetare och uppmuntrar dem att komma med nya idéer och tankar samt nå sin fulla potential.
Publiceringsdatum2023-06-19Dina arbetsuppgifterSom Business administrator hos Arris AB har du en central roll för att skapa en bra stämning och upplevelse på arbetsplatsen. Du ser till att kontoret är representativt och välkomnande för såväl kollegor som besökare, parallellt med varierande administrativa arbetsuppgifter för att avlasta och assistera dina kollegor. Några exempel på arbetsuppgifter är:
• Upphandlingar och anbud, privata och LOU-förfrågningar
• Uppföljning av tidrapportering
• Fakturering
• Skapa presentationer och dokument
• Visst HR-stöd
• Ansvara för inköp
• Arrangera konferenser, resor och möten
• Kontakt och kravställning gentemot externa samarbetspartners
• Kontorsdrift
• Stötta i arbetet med intern- och externkommunikation, exempelvis publicering på hemsida och sociala medier.
KvalifikationerFör att trivas i rollen som Business administrator är det först och främst viktigt att du har god kunskap inom ekonomi och är social och prestigelös. Du är proaktiv, ordningsam och noggrann i ditt arbetssätt. Du identifierar förbättringsområden, tar egna initiativ och vill vara med och utveckla företaget. Personliga egenskaper vi värdesätter är att du har en positiv inställning och ett eget driv. Du bör ha en god koordinerings- och problemlösningsförmåga, och får gärna ha en hög digital mognad. Vi ser gärna att du har ett intresse för bygg- och fastighetsbranschen.
Krav
• Avslutad gymnasieutbildning
• Skicklig i Excel och Microsoft Office
• Minst 2 års erfarenhet av liknande tjänst
• God datakunskap
• Engelska och svenska flytande i tal och skrift
• Erfarenhet av fakturahantering
Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi kommer att arbeta löpande med rekrytering och urval till denna tjänst och ser gärna att du skickar in CV och personligt brev så snart som möjligt till
info@arris.se. Märk din ansökan med " Business administrator ".
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-19
E-post:
info@arris.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Arris AB (org.nr 559119-6349)
Holländargatan 20 (
visa karta)
111 60 STOCKHOLM
Jobbnummer 7896879
Observera att sista ansökningsdag har passerat.