Bravura söker en kommunikativ administratör till koordinerande r

Bravura / Övriga jobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-06

Företaget
Företaget är ett stort IT-företag med verksamhet över hela världen.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du arbeta som administrativ kontaktperson mot företagets kunder. Du kommer sköta kunddialogen, administration i affärssystem, avtalshantering och fakturering. Det är också ditt ansvar att följa upp den interna processen knuten till kunden samt medverka på kundmöten som både kan vara över telefon och fysiska möten.

Du kommer ingå i ett team om 9 personer bestående av andra kundansvariga samt en teamleader. Din placering kommer att vara i Malmö. Tjänsten är ett föräldravikariat på 18 månader.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av administrativt och kommunikativt arbete
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Kännedom om Windowsmiljö
• Generellt IT-intresse

Som person är du kommunikativ och utåtriktad. Du är van vid att ha många bollar i luften samtidigt som du utför ditt arbete noggrannt och med hög kvalitet. Då det också kommer förekomma snabba beslut och tvära kast i rollen behöver du också vara flexibel och beslutssam.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, helpdesk, servicedesk, kundansvarig, Service Delivery Manager, innesälj, Malmö, heltid, kundkontakt, kundservice

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Romberg anders.romberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3738315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: