Börja som kundtjänstmedarbetare hos Tele2 efter semestern
Randstad Sweden Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige kundtjänstmedarbetare
Kundservicemedarbetare till Tele2
Har du ett stort intresse för service och är redo för nästa utmaning? Söker du en långsiktig tjänst där du får ta egna beslut och alltid utvecklas? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en positiv, ödmjuk och utåtgående person som drivs av att göra skillnad för kunderna? Passa då på att söka till rollen som Kundservicemedarbetare till Tele2 redan idag! I denna roll kommer du att ingå i ett engagerat team som tillsammans ansvarar för att hjälpa de största företagskunderna på Tele2.
Publiceringsdatum2019-05-03Om tjänstenI denna meriterande roll hos Tele2 kommer du att ansvara för support och administrativt stöd via telefon och mail till bolagets största kunder. Du kommer att arbeta i flera olika system samtidigt och se till att hjälpa kunder med sina ärenden från start till mål på bästa möjliga vis. Du kommer att bli en viktig pusselbit i en flexibel och prestigelös organisation tillsammans med dina kollegor. Du sitter i ett lugnt och öppet kontorslandskap vilket bidrar till den härliga gemenskapen på jobbet!
Eftersom vi vill att du ska känna dig säker i din nya roll inleds tjänsten med en 3 veckors utbildning. Utbildningstiden är givetvis betald.
Det finns mycket stora utvecklingsmöjligheter hos Tele2.
Arbetsgivare: Randstad, vid god prestation är intentionen att efter ca 3-4 mån bli anställd direkt hos Tele2
Läge: Huvudkontoret i Kista
Omfattning: Heltid, Fast schema vardagar kl.07:50-17:09
Lön: Fast lön enligt kollektivavtal
Start: 1:a augusti
Vad vi vill se hos dig:
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt driv och viljan att lära dig nya saker, du är nyfiken, flexibel och självklart noggrann. Du motiveras av att hitta lösningar på problem och tycker om när det händer mycket. Du är trygg i dig själv och vågar ta egna beslut. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet.
Krav:
• Tidigare erfarenhet av kundbemötande
• Lättlärd med olika system samt en god datavana
• Mycket goda kunskaper i svenska - tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska - tal och skrift
• Tillgänglig att starta 1:a augusti
• Ingen semester/längre frånvaro planerad under de första 3 månaderna
Om Randstad:
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista dag att ansöka är 2019-05-31. OBS urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt.
För frågor eller mer information:
jimmy.hagglund@randstad.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 201207889
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJimmy Hägglund
jimmy.hagglund@hotmail.comFöretagRandstad Sweden Group AB
AdressRandstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
16440 Stockholm
KontorsadressRegeringsgatan 65, 11144 Stockholm
Jobbnummer 4765967
Observera att sista ansökningsdag har passerat.