Biträdande Butikschefer Jysk Göteborgsdistriktet
Kontor + Lager / Chefsjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontor + Lager i Partille,
Göteborg,
Kungsbacka,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige * Du har ansvar för försäljning och du säkerställer att butiken och kollegorna är redo för kunderna.
• Du optimerar butikens försäljning.
• Du planerar butikens bemanning och medarbetarnas utveckling.
• Du är alltid en förebild för våra värderingar Köpman, Kollega och Kåranda.
• Du deltar i rekryteringar och introduktioner, samt utbildar och utvecklar ditt team
• Du tycker om att kavla upp ärmarna för att få saker gjorda.
• Du brinner för att optimera försäljningen genom den bästa kundservicen.
• Du motiverar ditt team och får dem att prestera sitt bästa.
• Du motiveras av att ha en dynamisk vardag med ett stort antal varierande uppgifter och du tycker om att leda butiken när Butikschef inte är på plats.
• Du är en viktig del av butiken. För dig innebär en bra dag att du och ditt team har överträffat både kundernas förväntningar och f örsäljningsmålen.
• Du har arbetat inom ett stort konceptdrivet företag, gärna med ledarerfarenhet.
Därför att du som Säljchef på JYSK har möjlighet att prestera på topp, varje dag. På JYSK tror vi att bra försäljning och god service bygger på starka personliga värderingar.
Du älskar försäljning och strävar alltid efter att förbättra kundkontakt och service genom att vara en bra säljare och en god kommunikatör och kollega.
Som ställföreträdande butikschef letar du alltid efter sätt att öka den dagliga försäljningen och förbättra butikens standard, samt se till att kunderna är nöjda.
Publiceringsdatum2016-11-15Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKONTOR + LAGER
AdressKONTOR + LAGER
FÖRETAGSVÄGEN 6
23237 ARLÖV
KontorsadressFöretagsvägen 6
Jobbnummer 3161702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.