Bemanningsstyrkan söker Reklamationshandläggare
Youcruit AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Youcruit AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Bemanningsstyrkan söker Reklamationshandläggare
Om dig och tjänsten:
"Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Om uppdragsgivaren
Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik och vi söker nu norsktalande agenter till en avdelning som sköter teknisk support till de nordisktalande supportfunktionerna för företag.
Alla våra agenter (svenska, norska, danska, finska) och vårt VoC-team arbetar tillsammans för att leverera en utmärkt support och service till sina kunder. De svenska, norska, danska och finska teamen jobbar med teknisk support medan VoC är specialiserat mot reklamationsärenden.
Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon varför det är viktigt att du behärskar språket i både tal och skrift.
Eftersom alla teamen har gemensamt ansvar för arbetet så måste man utöver ett skandinaviskt språk också behärska svenska i både tal och skrift.
Publiceringsdatum2015-10-05Dina arbetsuppgifterVoC möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VoC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VoC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VoC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsträckning även med telefon.
Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.
Vi kan erbjuda dig en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.
Självklart har du också friskvårdspeng!
Arbetstiden är förlagd måndag-fredag kl. 8-17 och du arbetar efter ?ditt? lands schema när det gäller helgdagar m.m.
Profil• Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i svenska och gärna ytterligare ett nordiskt språk.
• Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
• Empatisk och pedagogisk.
• Skriva och tala engelska obehindrat.
• Teknisk intresserad av IT och Telekom produkter.
• Erfaren användare av Officeprogrammen.
• Stresstålig och ha förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.
• God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.
• Callcentervana är meriterande.
• Förmåga att förstå och hjälpa kunder via telefon eller mail.
• Minst gymnasial utbildning eller högre.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta Andreas Aller.
Andreas 08-590 372 94
andreas@bemanningsstyrkan.se "
OBS! Ansök via länken nedan:
http://youcru.it/s/xyQzcZVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-04
FöretagYOUCRUIT AB
AdressYOUCRUIT AB
21135 MALMÖ
Jobbnummer 2462867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.