Bemanningsassistent

Retail House Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail House Sweden AB i Stockholm, Solna, Sollentuna, Södertälje, Sigtuna eller i hela Sverige

Du kommer att ha daglig kontakt med personal i vår merch/säljkår, vilket även innebär en hel del drift med korta deadlines och snabba beslut. Mycket av arbetet sker per telefon, mail, whatsapp och andra vägar i ett bitvis högt tempo. Vi söker dig som är driftig, konsultativ och lösningsorienterad med ett affärstänk.

Vi vill att du är prestigelös och drivs av att få vara med och ta ansvar för att rollen utvecklas. Våra kundrelationer bygger på personligt engagemang och att våra kunder alltid upplever oss som professionella och konsultativa därför är det viktigt att du har förståelse för handeln samtidigt som du är konsultativ och kommunikativ i din relation till din personal, så att varje projekt och bemannad aktivitet når önskat resultat. Du måste gilla att arbeta i ett högt tempo med fokus på kundnytta och lönsamhet.

I rollen har du många varierande arbetsuppgifter, men några av de viktigaste är:
• Godkännande av rapporter
• Svara på frågor kring merch och säljuppdrag (support)
• Tracking av paket
• Utskick till personalen
• Översättning av manualer och upplägg i SmartSpotter
• Svara på frågor i Whatsappgruppen
• Löpande info om kommande uppdrag
• Vara ute i butik innan en kampanj för att test köra upplägget
• Bemanna rätt person på rätt uppdrag. Säkerställa kvalitet och lönsamhet i bemanningen av aktiviteter. Arbeta långsiktigt men även hantera drift
• Möta deadlines, lönsamhet mål och hålla kvaliteten mot kund, butik och personal dagligen
• Vara delaktig i utbildningar, uppstartsmöten och utvärderingsmöten
För att lyckas i rollen vill vi att du har ett lönsamhet- och affärsstänk gärna tillsammans med erfarenhet av arbete med personal. Vi ser gärna att du har erfarenhet av systemhantering. Om du kan butik och handel är det ett stort plus men inte ett krav.

Maila ditt CV, personliga brev till Lisa.gustafsson@retailhouse.se
Anställningen är ett föräldrar vikariat 1 år
Med start from januari 2020
Sista ansökningsdag 8 december 2019

Publiceringsdatum
2019-11-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-20

Adress
Retail House Sweden AB
Sankt Eriksgatan 121 D
11343 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Bemanningsassistent 2019".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Retail House Sweden AB (org.nr 556575-8686)
Sankt Eriksgatan 121 D (visa karta)
113 43  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: lisa.gustafsson@retailhouse.se

Jobbnummer
4966015

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail House Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail House Sweden AB: