bagagevagnsserviceman
Bagport Sweden AB / Budjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla budjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bagport Sweden AB i Stockholm,
Sigtuna eller i
hela Sverige Bagport finns idag på Arlanda flygplats samt på Stockholm Central. På Arlanda hanterar vi 3000 bagagevagnar på Landside och 500 bagagevagnar i transit. Vi har även hand om Effektförvaringen där passagerare kan få hjälp med förvaring, hittegods, skicka/ta emot paket, fax/e-post, garderob och Porter Service. På Stockholm Central har vi hand om hittegodshantering från SJ tåg. Bagport har idag 70 anställda och omsätter 27 miljoner.
Bagagevagnsserviceman
Stockholm Arlanda
Publiceringsdatum2012-03-29Dina arbetsuppgifterDitt jobb är att jobba med baggagevagnshantering på Stockholm Arlanda flygplats och det blir din huvudsysselsättning. I tjänsten ingår också Porter Service & Wrapping (inplastning av baggage).
BakgrundDu som söker är minst 20 år, har körkort klass B (BE är en bra merit) samt behärskar svenska i tal och skrift, engelska i tal. Tidigare erfarenhet av serviceyrke är meriterande. Erfarenhet av skift arbete är ett krav. Som person bör du vara flexibel och mycket noggrann, träna regelbundet samt tycka om att jobba i ett högt tempo.
Arbetstid:
Tjänsten innebär deltid, 3-skift (dygnet runt).
Sommarvikariat från den 11e juni 2012 till den 9e september 2012
8 platser. Utbildning sker under maj/juni månad.
Det kan finnas möjlighet till tillsvidareanställning till hösten.
Ersättning125,27/tim.
Så ansöker duSista ansökningsdag den 22/4
Vi tar endast emot ansökningar som registrerats i vår databas på vår hemsida
www.bagport.se Om Bagport>Lediga tjänster
Arbetstider och omfattningDag , Deltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBagport Sweden AB
AdressBagport Sweden AB
Box 28
19045 Stockholm
Jobbnummer 1200675
Observera att sista ansökningsdag har passerat.