Backoffice till Cash IT
Performiq AB / Ekonomiassistentjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Karlstad,
Kristinehamn,
Säffle,
Nacka,
Gullspång eller i
hela Sverige PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Nu söker vi en prestigelös och flexibel person med tidigare erfarenhet från en roll som ekonomiassistent. Här får du arbeta i ett framgångsrikt team med varierande arbetsuppgifter i en bred ansvarsfylld tjänst. Låter det som något för dig? Då kan tjänsten som Backoffice till Cash IT vara rätt för just dig!
TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE
Tjänsten som Backoffice-medarbetare passar dig som är öppen, flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du får vara en del av arbetet mot Cash IT:s mål - och vara en viktig del i laget för att nå nya framgångar tillsammans. Arbetsuppgifterna är varierande och av olika karaktär, där det är viktigt att du är prestigelös och driven. Tjänsten innefattar alltifrån att hantera order i systemet till att sköta löpande bokföring.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Fakturering
• Orderhantering
• Avtal & inköp
• Redovisning
PERSONPROFIL
Vi tror att du som söker har minst 2 års erfarenhet i en roll som ekonomiassistent eller motsvarande för att känna dig tillräckligt trygg i tjänsten. Du vill komma till en bred roll där du får mer kontaktytor och ett större ansvar.
För att lyckas i rollen krävs följande erfarenheter:
• Orderhantering
• Ekonomi-/Affärssystem samt datorvana med grundläggande kunskaper inom Excel
• Utbildning inom ekonomi
Vi ser att du som söker är en person som är engagerad och mån om att vilja representera Cash IT. I din roll är det mycket att hålla reda på varav arbetet kräver att du är en do:er som kan hålla en god struktur i ditt arbete och kan prioritera det som är viktigast för stunden så alla deadlines uppfylls.
För denna roll krävs att du arbetat minst 1 år med order/fakturering eller löpande redovisning. Beskriv gärna din erfarenhet i din ansökan. Som person är du flexibel, öppen och trevlig. Du har en positiv attityd och är engagerad i ditt arbete.
ÖVRIGT
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Karlstad
PerformIQ - rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller
camilla.aurell@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
OM CASH IT
Helhetsleverantör av kassasystem och betallösningar för framtidens detaljhandel.
Med våra system för retail binder vi samman ett brett urval av innovativa produkter och tjänster som tillsammans gör butiker mer effektiva och lönsamma. Våra lösningar med bland annat kassa (POS), mobila kassor (mPOS), självutcheckningskassor, betalningar, integrationer med affärssystem, analysverktyg, självscanning, besöksdetektorer och digitala hyllkantsetiketter är designade till företag av alla storlekar inom detaljhandeln.
Cash IT är ett företag med över 20 år i branschen som levererar den senaste värdehöjande tekniken för att butik eller retailkedja ska bli så effektiv, lönsam och konkurrenskraftig som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomiassistent, fakturering, bokföring, order, säljsupport, backoffice, service, admin
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2021-03-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerformiq AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
https://performiq.se/ Arbetsplats PerformIQ AB
Jobbnummer 5621919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.