Backoffice Sales Assistent
FHR Parts / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos FHR Parts i Stockholm Backoffice sales assistentDrivs du av att arbeta i ett litet företag där man verkligen gör skillnad? Söker du efter ett arbete där ingen dag är den andra lik? Tycker du om att få jobba självständigt med många bollar i luften och där du hela tiden utvecklas? Då är det just dig vi söker!ArbetsuppgifterImport deklarationer och underlagIn/ut leverans deklareringSystem administration av leverantörerWebsite administrationProdukthanteringTestning av telefonerKundservice via telefon och e-postVi söker digDu som person är noggrann, gillar att leta efter fel och markera dem. Vidare arbetar du självständigt och tillsammans med kollegor. Som Digital administratör i snabbväxande B2B företag tror vi att du har ett starkt driv och är lösningsorienterad.Vi söker dig som har:Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skriftEtt intresse för IT generellt och webb samt har viljan att lära dig merGod datorvanaLätt för att lära digEftersom du kommer att ha omfattande kontakter både externt och internt krävs en mycket god kommunikativ förmåga, såväl verbalt som i skrift. Du har även en mycket god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta mot gemensamma mål. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.Vilka vi är:FHR Parts AB är ett regionalt IT-företag med kontor i Hornstull och på Södermlam i f.n. är vi 8 medarbetare men är i en expansiv fas. Läs mer om företaget på:
www.fhr.sePubliceringsdatum2019-07-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFHR Parts
KontorsadressVerkstadsgatan 5
Jobbnummer 4842660
Observera att sista ansökningsdag har passerat.