B2B-säljare inom inkasso och kredithanteringstjäns
Vendator Bemanning AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vendator Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi på Hubbr ser oss som en hubb, länk eller nav som hjälper ditt varumärke. Oavsett om det handlar om att rekrytera rätt personal, få hjälp med kreditvård, stödja säljavdelningen, hjälpa till med er kundtjänst eller undersöka vad er målgrupp tycker om er så finns vi där. Lite förenklat skulle man kunna säga att vi representerar ditt varumärke oavsett kanal och kundrelation.
hubbr Finance AB ett företag inom hubbr Group. Våra kunder består av allt från små till stora företag inom skilda branscher i hela Sverige. Våra uppdrag spänner över hela kredithanteringsfältet, med särskild tyngdpunkt på fakturahantering, factoring, inkasso, obeståndsfrågor, tvister, konkurs- och fordringsrätt etc.
Publiceringsdatum2016-04-01Dina arbetsuppgifterhubbr Finance AB söker nu en skicklig säljare för Stockholms län.
Arbetsuppgifterna är av både strategisk och operativ karaktär. Du kommer ha ansvar för att såväl optimera och utveckla säljprocesser och säljstrategier, som att ansvara över säljrelaterade projekt. Du kommer att få stort inflytande över hur försäljningsarbetet ska drivas samt få stor delaktighet i att fortsätta utveckla verksamheten i ett expanderande och nytänkande företag. Arbetet i dess helthet kommer bestå av att skapa goda kundrelationer och aktivt verka för att få in lojala kunder.
Vem söker vi?
Du har lång erfarenhet av försäljning på fältet och helst av finansiella tjänster. Du drivs av att lyckas och vet värdet av att bygga långa och ömsesidigt givande relationer med kunder. Vidare ser du det som en positiv utmaning att vara med i ett tidigt skede där din insats i hög grad kan påverka. Vi söker således en person som vill vara med och utforma bolagets säljorganisation- och funktion. Om du har ett lokalt kontaktnät med företagare är det en meriterande.
I gengäld utlovas rätt person en motiverande lön och stimulerande arbetsuppgifter, i ett växande företag där ansvaret successivt kommer att öka och karriärmöjligheterna är goda. Arbetet kräver förmåga att kommunicera med och skapa förtroende hos kunderna, samt att vara lyhörd för dennes unika situation.
Kvalifikationer• Du har en civilekonomutbildning eller annan relevant utbildning.
• 2-3 års erfarenhet av branschen.
• God kommunikation- och förhandlingsförmåga.
• Du har några års dokumenterad erfarenhet från affärsdrivande roller och har erfarenhet av lösningsförsäljning.
• Du har förhandlingsvana samt en väl utvecklad presentationsförmåga.
• Du är initiativrik och gillar att arbeta självständigt och målfokuserat.
• Tillgång till egen bil.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Fredrik Sjöberg på 072-326 82 66. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-01
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Sjöberg (rekryteringsansvarig)72-326 82 66
FöretagVendator Bemanning AB
AdressVendator Bemanning AB
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 143
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2757212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.