B2b Support Till Samsung - Finsktalande
JobBusters AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-02-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "B2b Support Till Samsung - Finsktalande" (publicerad 2022-04-01) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-02-09Dina arbetsuppgifterVi söker en serviceinriktad B2B Supportmedarbetare till Samsung. Som B2B Supportmedarbetare kommer du ingå i ett team och tillsammans med dem kommer du jobba mot Samsungs nordiska eftermarknad med kundnöjdhet i fokus.
Arbetsuppgifter kommer vara varierande och du kommer bl. a. att hjälpa kunderna med teknisk felsökning gällande Samsungs luftkonditionering, bildskärmar, TV, LFD och mjukvara för företagstelefoner samt boka servicebeställningar och uppföljning av dessa.
Om företagetJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Företagspresentation
Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence-and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today's fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company's survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers' lives.
#DoWhatYouCant
Kvalifikationer• Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av teknisk support över telefon.
• Du har väldigt goda kunskaper i MS Outlook, Word samt goda kunskaper i Excel.
• Du är van att hantera telefonsamtal och dator samtidigt.
• Du talar och skriver obehindrat i svenska samt finska.
• Du behärskar engelska på en minst grundläggande nivå.
Dina personliga egenskaperFör att trivas I rollen som B2B Support tror vi att du är en driven, service minded och strukturerad. Du är även förtroende givande och har alltid kundens bästa I fokus.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start i början av mars och uppdraget förväntas löpa i minst två år till 2023-03-01, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval. Sista ansökningsdag är 2022-03-09, men kan komma att stängas tidigare.
Sökord: support, IT support, b2b, customer support, finnish
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobbusters AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4267".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobbusters AB (org.nr 556826-5606),
http://jobbusters.se/ Arbetsplats JobBusters
Kontakt Lina Isberg
lina.isberg@jobbusters.se +46 73 320 49 80 Jobbnummer 6327807
Observera att sista ansökningsdag har passerat.