Avtalscontroller till Gävle
Coor Service Management AB / Ekonomiassistentjobb / Gävle
2025-06-04
Visa alla ekonomiassistentjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Gävle,
Sandviken,
Tierp,
Hofors,
Avesta eller i
hela Sverige Coor har fått det stora förtroendet att leverera fastighetsservice till ett flertal sjukhus i Gävleborg. Med fokus på kompetens, engagemang och samarbete söker vi nu en avtalscontroller som brinner lite extra för just administration!
Vilka är vi?
Coor är en trygg arbetsgivare med många utvecklingsmöjligheter inom din kompetens och i karriären. I ett nära partnerskap med vår kund spänner sig Coors uppdrag över flera områden där huvuddelen består av teknisk drift och förvaltning. I vårt åtagande ställs det höga krav på oss gällande kunskap, service och tillgänglighet som ska lämna ett positivt avtryck hos sjukhusets medarbetare samt besökare.
Om uppdraget
Coor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans.
Vad kommer du att få arbeta med?
Som avtalscontroller inom vår fastighetsleverans i Gävleborg hanterar du enklare fakturering, inköp och övriga ärendehanteringar. Vi söker dig som vill utvecklas eller som är i början av din karriär inom ekonomi/administration. Din uppgift blir att effektivt planera, koordinera och administrera förfrågningar och säkerställa att vi levererar enligt kundens förväntningar med stor professionalism och hög servicekvalitet.
I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen:
- Kontrollera tidskrivning och övrig information inför stängning av arbetsorder i Maximo
- Ansvara för att administrera avtal
- Säkerställa att all fakturering och uppdatering är korrekta i Maximo
- Hantera enklare uppgifter inom bokföring
- Arbeta med ständig förbättring och utveckling av vår serviceleverans
Vem är du?
Du är engagerad och flexibel med ett högt servicefokus där du besitter förmågan till att snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter. Att prioritera och lösa problem som uppstår är något du hanterar med enkelhet. Strukturerat arbete och långsiktig planering är något du trivs med. Du har ett starkt driv och stor uthållighet och trivs extra bra med att fokusera på att nå uppsatta mål.
Din sociala kompetens är tongivande vilket är viktigt då rollen innebär mycket kontakt med både vårdpersonal, kollegor och leverantörer. En positiv grundattityd och förmågan att skapa goda relationer värdesätts högt.
Vi ser att du har:
- Administrativ vana att hantera olika typer av datorsystem
- Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
- Har goda kunskaper i svenska samt engelska i både tal och skrift
- Har god datorvana i Office 365 främst i Excel och Power Point
Meriterande:
- Erfarenhet av Faciliate
- Erfarenhet av IBM Maximo
- Erfarenhet av Rillion (f.d. Palette)
- Erfarenhet av arbete inom fastighetstekniska leveranser
Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor
- En varm och välkomnade arbetskultur
- Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet
- Friskvård för att gynna en balans i livet
- Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag
- Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag
- Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser
Publiceringsdatum2025-06-04Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning
- Sysselsättningsgrad: 100%
- Arbetstid: 07:00-16:00
- Startdatum: 1 december
- Provanställning: 6 månader
Din arbetsplats är på Gävle sjukhus.
För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester och utför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning.
Övrig information
Vid frågor kontakta rekryterande chef: Simon Turtle,
simon.turtle@coor.com Vi hanterar ansökningar löpande så sök redan i dag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår annons.
All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.
Välkommen med din ansökan!
På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt.
Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden - smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om.
Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783),
https://www.coor.se/ Arbetsplats Coor
Jobbnummer 9375126