Ateljé Margaretha söker en Teamleader till kundtjänst avdelninge
AB Söder & Co Consulting / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige AB Söder & Co Consulting
Publiceringsdatum2013-02-07Om företagetSöder & Co är en lokal bemannings- och rekryteringspartner i Västra Götaland som står för prisvärdhet och kvalitet. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Om företagetAteljé Margaretha AB är ett distanshandelsföretag med 4 egna varumärken. Ateljé Margaretha och Knittingroom - handarbete inom broderat och stickat, Åshild - mode till den mogna kvinnan samt Linea - heminredning. Vi har idag 60 anställda och omsätter 200M SEK. Vi distribuerar mer än en halv miljon paket till våra kunder i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland och Österrike.
Läs mer på;
www.margaretha.seArbetsuppgifterVi söker nu en Teamleader till vår kundtjänstavdelning!
Har du naturlig fallenhet för att cocha, leda, motivera och utveckla andra?
Har du lätt för att känna arbetsglädje samt har erfarenhet från liknande befattning - är du kanske den vi söker!
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:
• Bemöta kunder som behöver hjälp med exempelvis ett inköp, reklamation och andra frågor via mail och telefon.
I rollen som teamleader/coach har du följande arbetsuppgifter:
• Coacha, leda, motivera och utveckla kundtjänstmedarbetarna.
• Hålla och ansvara för möten.
• Genomgång av planering med kundtjänstmedarbetarna och ansvara för uppföljningen.
• Arbeta med samtalsverktyg.
• Individuella coach samtal.
• Utveckla och förbättra processer.
• Rapportering, analysering och planering.
• Statistikbearbetning och löpande presentation.
• Kunna dra slutsatser och vidta åtgärder utifrån data.
• Arbeta aktivt med att utveckla merförsäljningen i kund samtalen.
ProfilDina personliga egenskaper• Självgående och ansvarstagande.
• Social kompetens.
• Noggrann.
• Strukturerad.
• Driftig, tar för sig.
• God kommunikatör.
• Positiv.
• Kundfokuserad och serviceminded.
• Engagerad, entusiasmerande samt lyhörd.
• Goda ledaregenskaper; både auktoritär och ödmjuk.
Utbildning/erfarenhet:
• Lägst gymnasieutbildning.
• Erfarenhet från att leda/coacha.
• Erfarenhet från sedvanligt kundtjänst arbete.
• Goda kunskaper i Office paketet.
• Goda kunskaper i svenska samt finska både i tal och skrift.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder o Co.
Ansök och läs mer via vår hemsida:
www.soderco.seAnsökningarna behandlas löpande så ansök gärna redan idag! Sista ansökningsdag:
2013-03-03.
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult:
Jessica Jönsson 0707-279099.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-03
Ange följande referens när du ansöker: 433
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Jönsson
jessica.jonsson@soderco.seFöretagAB Söder & Co Consulting
AdressAB Söder & Co Consulting
Huvudkontor, Druveforsvägen 29
50433 BORÅS
Jobbnummer 1461197
Observera att sista ansökningsdag har passerat.