Assisterande butikschef till Pelican Self Storage i Stockholm!
Uniflex Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Jobbeskrivning
Nu söker vi en assisterande butikschef till Pelican Self Storage i Stockholm. Pelican Self Storage är ett ledande nordiskt varumärke inom förvaring för hem och företag. De har anläggningar i Sverige, Danmark och Finland. I anslutning till dessa har de butiker som inriktar sig mot förvaring och flytt. Nu letar vi efter dig som är sugen på att axla rollen som assisterande butikschef till en av anläggningarna i Stockholm.
Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 9:45-18:10 och varannan lördag kl. 9:45-14:00.
Personliga egenskaper
Kanske jobbar du som butikssäljare idag och vill utvecklas och ta steget vidare i karriären. Vi söker dig som är en ansvarsfull säljare som kan ta sig an rollen med mycket energi och hög servicenivå.Din viktigaste uppgift blir att driva försäljningen av deras tjänster och förråd. Du kommer även att ansvara för försäljning av flyttmaterial och ta hand om viss administration. Vi erbjuder ett varierande arbete med en mix av försäljning och administration i en verksamhet som ständig utvecklas.
Pelican Self Storage är mycket måna om att deras butiker ska ha en vänlig, kundorienterad och professionell atmosfär. Vi söker därför dig som tycker om och är duktig på att skapa goda kundrelationer och som gillar att ge förstklassig service. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, och god datavana med kunskap i Office-paketet. Det krävs att du är flexibel då du ibland får hoppa in på andra anläggningar för att täcka upp vid semester och sjukdom. Har du erfarenhet från liknande roller inom handel eller servicesektorn är det ett plus.
Krav för tjänst:
• Bra kunskaper inom engelska och svenska
• B-körkort och egen bil
• Tidigare erfarenhet av försäljning och service
Meriterande för tjänsten:
• Erfarenhet av företagsekonomi
Tjänsten startar i februari 2018. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så se till att skicka in din ansöka redan idag!
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-24
Ange följande referens när du ansöker: 38860
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristoffer Acklund
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressArenavägen 57
Jobbnummer 3835929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.