Assisterande administratör med erfarenhet Pyramid

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Till dig som är student, föräldraledig eller redan har ett arbeta idag och söker ett extra arbete inom administration.

Publiceringsdatum
2015-02-11

Arbetsuppgifter
Som assisterande administratör hos vår kund kommer du att assistera dina kollegor i diverse administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att ha ditt egna kontorsrum och sammarbeta nära support managern. Mycket av kommunikationen sker via mail men även en del via telefon och huvudspråket är engelska. Dina kontaktytor sträcker sig i hela norden och är både kunder och kollegor. Första månaden kommer du att gå bredvid administratören som du kommer att vikariera för och med tiden tar du på dig mer ansvar och fler arbetsuppgifter.

Några exempel på arbetsuppgifter kan vara:
• Orderhantering,
• Beställningar
• Offerter
• Leveransbekräftelser
• Bokning av resor och hotell

Om företaget
Företaget är ett dotterbolag till ett tyskt familjeföretag och är marknadsledande inom läkemedelsförpackningar som erbjuder ett maskinprogram för förpackningsuppdrag inklusive service och support anpassat för kundens behov. Kontoret ligger i Göteborg och där arbetar 8 personer idag med olika nyckelkompetenser.

Profil
Som person bör du vara noggrann och strukturerad. Du tycker om ansvar och att arbeta i team. Du är öppen i din kommunikation och tycker att laganda är viktigt.

Skallkrav:
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av Pyramid
• Goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande:
• Erfarenhet av affärssystemet Pyramid
• Finska tal och skrift
• Teknisk bakgrund

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: april

Ort: Göteborg

Omfattning: Vikariat minst 1 år med möjlighet till förlängning. Deltid ca 2 dagar i veckan.

Vi ser att du som söker är studerande, föräldraledig eller har ett deltidsjobb idag som du vill kombinera med denna tjänst.

Rekrytering sker löpande så sök redan idag!

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4930
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2163739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: