Assistent till Vinnova i Stockholm

Randstad Sweden Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Assistent till Vinnova i Stockholm
Assistent till Vinnova i Stockholm

arbetsbeskrivning.

Vi söker nu en assistent till en administrativ roll hos Vinnova. Här kommer du att arbeta med stöd, planering och samordning kopplat till de olika program och projekt som drivs inom myndigheten.
Har du erfarenhet av liknande arbete, goda kunskaper i svenska och engelska samt är van vid att använda datorn som arbetsverktyg? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig!
Vi ser fram emot din ansökan, redan idag!

Vinnova har som vision att bli Sveriges mest attraktiva statliga arbetsgivare och arbetar aktivt med utveckling- och förbättringsfrågor gällande verksamheten. För att nå det målet erbjuder de bland annat goda möjligheter till kompetensutveckling, friskvård och flexibla arbetstider.
Vinnova eftersträvar en jämn könsfördelning och de kvaliteter som kulturell och etnisk mångfald tillför verksamheten. För detta uppdrag söker vi dig med administrativ vana och ett gott öga för koordinering för att uppfylla myndighetens vision och nå dess mål. Vid din sida får du kring 200 kompetenta kollegor som alla brinner för innovation och verkar för att bidra till Sveriges fortsatta tillväxt.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.

I din administrativa roll kommer du att arbeta med stöd, planering och koordinering inom myndigheten och hantera den löpande kontakten med olika parter, likväl interna medarbetare som externa aktörer. Du kommer även att ansvara för samordning och kvalitet gällande olika program och projekt, men även självständigt ansvara för att planera samt driva vissa projekt och processer inom myndigheten.

Publiceringsdatum
2019-06-20

Arbetsuppgifter
• Ansvar för samordning samt kvalitet i olika projekt och program.
• Självständigt ansvara för att planera och driva egna processer.
• Stödja handläggare i administrativa processer gällande rapportering, ekonomisk uppföljning, beslutsunderlag och fakturahantering.
• Hantera kontakten med externa bedömare och bidragssökande hos Vinnova.
• Koordinera, förbereda och assistera i samband med möten och konferenser i både nationella och internationella sammanhang.
• Dokumentation och diariehantering.
• Bidra till förbättring och utveckling gällande Vinnovas stödsystem och processer.
• Samordna så att kunskap och information sprids både internt och externt.
omfattning.

Heltid, kontorstider. Med start 2019-09-01 och med uppdrag till och med 2020-01-31.

kvalifikationer.

Här behöver du:

• Avklarad gymnasieutbildning.
• Minst ett (1) års tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Goda kunskaper i MS Office-paketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal och skrift.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du innehar en akademisk utbildning och har tidigare arbetslivserfarenhet från offentlig administration.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2019-06-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: | Josefin Tängnander | josefin.tangnander@randstad.se [ mailto:josefin.tangnander@randstad.se ] |

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-28
Ange följande referens när du ansöker: 201231843
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Tängnander josefin.tangnander@randstad.se

Företag
Randstad Sweden Group AB

Adress
Randstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
11156 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 11156 STOCKHOLM

Jobbnummer
4835889

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Sweden Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Sweden Group AB: