Assistent till Kapitalfond på deltid

Ryska Posten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.

VAD SÖKER VI?

För vår kunds räkning söker vi nu en assistent på deltid till ett företag beläget på Strandvägen i Stockholm. Bolaget är verksamt inom kapitalförvaltning och har huvudkontor i Danmark med filial i Sverige. I de ljusa och trevliga lokalerna i Stockholm sitter ca 10 investerare. Tjänsten är ett föräldravikariat på minst 1 år. Tjänsten avser deltid med arbetstiderna måndag kl. 09:00-15:00 samt tisdag-torsdag kl. 11:00-17:00 (lunch 12:00-13:00) fredag ledigt.

OM UPPDRAGET.

Arbetsuppgifter: I rollen som assistent kommer att stödja VD och investerare med administrativa arbetsuppgifter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Du kommer att sköta löpande administration så som resebokningar, administrera- och koordinera kalendrar, förbereda powerpoint-presentationer samt binda material.  Du ansvara för all it- och telefoni samt planering av events och konferenser. Du har kontinuerlig kontakt och uppföljning med leverantörer samt ser till att underlätta dina medarbetares dagliga arbete. I rollen som assistent kommer du även, vid behov, att hjälpa till i receptionen med att svara i telefon och ta emot besökare, hantera in- och utgående post/bud, förbereda inför möten, köpa in material till kontoret samt se till att lokalerna är rena och snygga.

OM DIG.

Som person är du flexibel, effektiv och prestigelös. Du är lösningsorienterad och har en förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifterna. Du har en god kommunikationsförmåga samt en professionell och positiv attityd. Du ska kunna uttrycka dig väl i svenska och engelska både i tal och skrift. Det är också viktigt att du har god datavana och goda kunskaper i Officepaketet. Vi söker dig som vill jobba deltid möjligtvis i kombination med studier.

Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Deltid 50%

Publiceringsdatum
2015-05-13

Ersättning
Individuell

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63
11528 11528

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2294164

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: