Assistent på deltid sökes till Stockholm

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en Assistent på deltid till vår kund i Stockholm. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund. Som konsult hos Bemannia får Du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden.

Vi erbjuder dig en assistent- och administratörstjänst utöver det vanliga där dina arbetsuppgifter kommer fokusera på administrativt upphandlingsarbete. Kunden sitter i ljusa och fräsha lokaler söder om stan och atmosfären är mycket trevlig.

Publiceringsdatum
2014-09-26

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att assistera chefer och övrig personal med administrativa uppgifter, kopiering, sortering, posthantering, skriva brev och protokoll, göra enklare beräkningar samt ha kontakt med allmänhet och personal. Ditt huvudsakliga fokus kommer att kretsa kring upphandlingsarbete och administrationen kring detta.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst ett (1) års erfarenhet som Assistent
• Goda kunskaper i MS Office

Dina personliga egenskaper:

Som person är Du ansvarstagande, nogrann och strukturerad. Vidare är du självgående i ditt arbete och är van vid att arbeta organiserat. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har god social kompetens, har en positiv attityd och är prestigelös.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Assistent 50% Stockholm"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Arbetstider och omfattning
Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-31
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gunilla Lindell

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
2011113

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: