Assistent m ekonomivana, deltid 75%

Adecco Sweden AB, Kista / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Kista i Stockholm, Sundbyberg eller i hela Sverige

Adecco Telecom Professionals söker en erfaren assistent med ekonomivana till konsultuppdrag, deltid 75%, ref.nr. 181/49765.
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz. Den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder. Omsättningen i Sverige år 2006 uppgick till SEK 2 miljarder. Vi sysselsätter runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra Verksamhetsområden i Sverige är Recruitment, Staffing Services, Outsourcing och Human Capital Solutions. Affärsområden: Office & HR, Industrial & Logistics, Finance & Legal, Information Technology, Engineering & Technical, Sales & Marketing samt Medical & Science. Marknadsområden: Construction, Hospitality samt Future Professionals. Vi är auktoriserade.
Läs mer och se våra lediga tjänster på www.adecco.se eller internationellt på www.adecco.com
Till vår kund, ett Telecomföretag i Kista, söker vi en erfaren assistent med ekonomivana till konsultuppdrag, deltid 75%, ref.nr 181/49765.

Publiceringsdatum
2008-04-21

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär främst att assistera ledningsgruppen med traditionella assistentuppgifter, men du ska även vara behjälplig till övriga på enheten. Rollen innebär allt från att boka konferensrum, möten och resor, sköta inköpsordrar och fakturor till praktisk hantering av konsulter, datorer och kontorsmaterial. Du kommer också att organisera och koordinera interna och externa möten, konferenser och seminarier. Din roll innebär också att förbereda revisionsmöten samt att uppdatera revisionsrapporter. Du kommer också att vara ett stöd när det gäller förberedelse av budget och forecasts.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet som assistent/sekreterare i ett globalt internationellt bolag. Mycket goda kunskaper i engelska och Officepaketet (Excel, Word och Powerpoint) är ett krav. Finansiell erfarenhet är meriterande. De personliga egenskaperna har hög prioritet och det är av största vikt att du är självständig som person. Du har förmågan att få saker och ting genomförda, och ser saker ur ett helhetsperspektiv. Prestigelöshet, flexibilitet och hög integritet är andra viktiga ledord. Du har lätt för att kommunicera, har hög känsla för service, samt vet vad det innebär att prioritera och organisera.
För mer information är du välkommen att kontakta Jenny Thalin, Rekryteringsansvarig, på tel: 08-587 512 28, telecom.professionals@adecco.se . Uppdraget kommer att tillsättas inom kort och intervjuer sker löpande.
Ansök genom att följa nedanstående länk. Glöm inte bifoga CV och personligt brev.
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=539860

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Deltid 75%/ Tillsvidare

Ersättning
Fast lön + rörlig lön
Fast del/ Rörlig del

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 181/49765

Företag
Adecco Sweden AB, Kista
Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB, Kista
Box 1291
16432 KISTA

Kontorsadress
Kistagången 16

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-58751200
Faxnummer: 08-58751290

Jobbnummer
199008

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Kista

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Kista: