Assistent för generalsekretariet till ideell organisation

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-23

Företaget
Bravura söker en assistent till generalsekretariatet till en partipolitiskt och religiöst obunden ideell organisation. Det är en medlemsorganisation med lokalföreningar och distriktskontor över hela landet. Huvudkontoret ligger i Stockholmsområdet där även generalsekretariatet sitter. På kontoret arbetar cirka 200 anställda i trevliga lokaler. Organisationen ingår även i ett internationellt samarbete med motsvarande organisationer från andra länder.

Dina arbetsuppgifter
Som assistent bistår du generalsekretariatet i det dagliga arbetet med administrativt stöd såsom kopiering av material, arkivering, fakturahantering samt bokning av resor. Du arbetar även med administration kring möten och konferenser för sekretariatet, styrelsen och ledningsgruppen. Vidare arbetar du med planering och koordinering av såväl interna som externa möten, seminarier och evenemang. Därtill skriver du mötesprotokoll och ansvarar för att publicera relevant information för organisationens medarbetare på intranätet.

Det här är ett konsultuppdrag med start omgående och tre månader framåt.

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller annat relevant område
• Minst ett års erfarenhet av en administrativ assistentroll
• God datorvana och kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska
• Meriterande: erfarenhet av internationellt arbete och Sharepoint/Episerver

Vi söker dig som är flexibel och har förmågan att skifta fokus mellan olika uppgifter och områden samtidigt som du behåller fokus. Du har en god struktur i ditt arbete och utför dina arbetsuppgifter noggrant för att säkerställa kvaliteten. Vidare är du en serviceinriktad person med en tillmötesgående inställning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: vd-assistent, koordinator, administratör, chefsassistent, ideell organisation, generalsekreterarassistent, sekreterare, service, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sackemark 08-40024050 emelie.sackemark@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3064294

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: