Ärendestyrare till internationellt bolag!
Magna AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Norrköping,
Linköping,
Katrineholm,
Motala,
Kumla eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en strukturerad och serviceminded ärendestyrare. Du kommer att jobba i ett ärendehanteringssystem, där du administrerar och schemalägger uppdrag till tekniker i varierande geografiska områden. För detta har du dator och telefon till hjälpmedel.
Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:
• Ta emot ärendefel och registrera i tillhörande affärssystem
• Hantera administration rörande generell ärendehantering
• Hantera olika kontakter - med bland annat projektledare och tekniker
Arbetets omfattning:
Heltid
Uppdraget startar så snart som möjligt och pågår t.o.m. 2017-10-31, med möjlighet till förlängning.
Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Magna men arbeta ute på kundens kontor i Norrköping.
Kundföretaget
Vår kund är ett statligt företag med kontor runt hela Sverige. Företaget är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.
Din profil
Kompetenskrav
Vi ser att du som söker har en avslutad gymnasieexamen, har arbetat med administrativa uppgifter tidigare och trivs att ha struktur och ordning runt dig.
Det är viktigt att du har en god formuleringsförmåga både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och har kunskap inom SAP eller annan typ av ärendesystem.
Personliga egenskaper
För att trivas på företaget tror vi att du är noggran och serviceminded. Du har bra struktur i dina arbetsuppgifter, är lösningsorienterad och duktig på administration.
Ansökan: Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på
emma.henriksen@magna.se.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2017-05-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 7175
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Henriksen
emma.henriksen@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
Jobbnummer 3486174
Observera att sista ansökningsdag har passerat.