Area sales managers, Mobilizera
Retail Knowledge / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Mobilizera är en oberoende telekomkedja som säljer mobila lösningar med
fokus på privatmarknaden. Konceptet ägs av A3A Properties AB
och drivs av A3A Mobile Sweden AB. Mobilizera-butikerna drivs
av franchisetagare och kedjan består i december 2011 av 43 butiker
i köpcentrum över hela Sverige.
Mobilizera tillhandahåller abonnemang från alla operatörer i Sverige
såsom Tele 2, Tre, Telia, Halebop och Telenor.
Mobilizera säljer även mobiltelefoner och laptops från de flesta
av världens största tillverkare tack vare ett centralt avtal med
den största leverantören inom telekom i Sverige.
Retail Knowledge söker för kunds räkning:
Area Sales Managers Mobilizera, Stockholm
Du som har ett stort driv, älskar kontakten med människor, vågar tänka annorlunda har nu möjligheten att bli en oss på Mobilizera. Vi söker två personer som kommer att ansvara för ett antal egna butiker.
Som ASM ansvarar du för att butikerna inom ditt område når de uppsatta försäljnings- och lönsamhetsmålen.
I rollen ingår bla annat följande:
Att vara en vass Säljcoach som med stort driv och bra struktur,
besöker butikerna frekvent och stöttar butiksansvariga till att bli bäst i sin roll
Hjälpa butikerna med exponering och skyltning enligt Mobilizeras koncept.
Vara Mobilizeras ambassadör när det gäller säkerställa servicegraden och att rutiner följs.
Dessutom ingår i rollen:
Tillsammans med franchisetagaren följer du upp resultaträkning, lagerstatus, nyckeltal och bemanning samt föreslår eventuella åtgärder för att förbättra lönsamheten och följer upp dessa. Du ansvarar för kostnadsbudget, nyetableringar samt ansvarar för speciella kampanjer och projekt för din region. Rollen innebär även månadsuppföljning samt att tillsammans med franchisetagaren ser till att bemanna butikerna på ett lönsamt sätt.
Vem är du?
Arbetet som Area sales manager kräver ledarförmåga, flexibilitet och förmåga att ta egna initiativ.
Som person är du rak, kommunikativ och har förmågan att fatta beslut. Du är självgående, handlingskraftig och är orädd inför nya utmaningar. Det är också viktigt att du förstår vikten av affärsmässighet och kan planera din tid effektivt. Vidare är du prestigelös och empatisk som person med ett gediget intresse för människor och förmågan att kunna coacha och motivera andra på ett naturligt sätt.
Vart du kommer ifrån är inte lika viktigt som vart du vill, men att du har erfarenhet ifrån butik och ledarskap ser vi som en grundförutsättning för att lyckas.
Du utgår ifrån Stockholm ansvarar för ett antal butiker inom ett tilldelat område.
Start: 1 Maj
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
Lön: Månadslön + bonus
Intervjuer kommer att hållas löpande så skicka din ansökan omgående
www.retailknowledge.se .
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jan-Inge Wiksten :
jan-inge@retailknowledge.seAnsök via vår hemsida
www.retailknowledge.seVälkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2012-03-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge
AdressRetail Knowledge
Riddargatan 12A
11435 Stockholm
Jobbnummer 1182465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.