Är du vår nya drivande Team Koordinator?
Oriola Sweden AB / Kundservicejobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Härryda,
Lerum,
Partille,
Bollebygd,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oriola Sweden AB i Härryda,
Göteborg,
Kungsbacka,
Vellinge,
Enköping eller i
hela Sverige Oriola är specialisten på läkemedels- och apoteksdistribution, med marknadens bästa service och kvalitet i fokus. Vi har mer än 100 års erfarenhet av läkemedelsdistribution i Sverige och vi förenar konsumenter och läkemedelsföretag på ett unikt sätt.
Vi förbättrar människors hälsa genom att säkerställa pålitliga och kundvänliga leveranser av läkemedel och andra produkter. Oriola är en effektiv och pålitlig länk mellan läkemedelsföretag och konsumenter. Vårt uppdrag är "Health for Life". Vill du stötta oss med ditt engagemang, din kompetens och erfarenhet? Vi på Oriola Sweden AB söker dig!
www.oriola.com/se.Vi är ett gott gäng på 21 kundservice koordinatorer som ger service till Oriolas slutkunder, vi behöver nu en ny Team Koordinator som har den samordnade rollen i gruppen då våran nuvarande lämnar oss för nya utmaningar.
Publiceringsdatum2019-11-28ArbetsuppgifterSamordna den operativa bemanningen så som schemaläggning, fördelning av resurser, i syfte att den dagliga verksamheten fungerar optimalt samt stötta medarbetarna i sina uppgifter.
Utveckla processerna och förädla nya och befintliga tjänster inom Kundservice.
Tillsammans med gruppchef vidareutveckla avdelningen utifrån krav från omvärlden som skapar interna och externa förändringsbehov, t.ex. EDI-kommunikation mot apotek, IT-utveckling nya uppdrag eller förändring av uppdrag
Samordna och fungera stöttande för våra kundservice instruktörer så att deras arbete med utveckling av enheten optimeras
Din profil:
Vi strävar efter service i världsklass och söker dig som står för glädje, stolthet och engagemang.
Som person har du högt kvalitetstänk, är initiativrik och van med personal och verksamhetsutveckling. Du har förmåga att se helhet samt kunna entusiasmera för att få alla att gå i samma riktning.
Då arbetet innebär ständig kontakt med medarbetare och uppdragsgivare ser vi att du är glad och positiv person med väldigt god kommunikationsförmåga både i tal och skrift. För att kvalificera till tjänsten har du tidigare arbetat i ledande befattning med drift- och utvecklingsansvar för verksamheten samt erfarenhet av arbete med kundservice.
Så ansöker duTjänsten är en tillsvidareanställning i vårt kundservice team i Mölnlycke med omgående start. Intervjuer sker löpande under hela rekryteringsprocessen och sista ansökningsdagen är 12/12. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Jeanette Larsson, Kundservice chef, tel. 031-88 71 64 eller 0704-54 83 58. Facklig kontaktperson når du via växeln tel. 031-88 70 00.
Du söker tjänsten via vårt rekryteringssystem på vår hemsida
www.oriola.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningKollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOriola Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Oriola Sweden AB (org.nr 556042-6701),
http://www.oriola-kd.com/se/ Arbetsplats Oriola AB
Jobbnummer 4974820
Observera att sista ansökningsdag har passerat.