Är du vår nästa upphandlingskonsult?
Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedish Office Consulting AB i Stockholm,
Botkyrka eller i
hela Sverige Har du arbetat med upphandling ett par år och vill utöka ditt professionella nätverk? Då ska du söka dig till oss!
Vi får in fler förfrågningar från kunder som behöver hjälp med deras upphandlingar, och därför är vi nu ute efter att fastanställa:
Entreprenadupphandlare
IT-upphandlare
Upphandlare inom varor och tjänster
Att vara konsult hos oss innebär att du dels får vara en del av ett fantastiskt team, men du får också möjlighet till stor variation och att få arbeta självständigt. Som konsult brinner du för att träffa nya människor och att göra kunden nöjd.
Vad kan vi erbjuda dig:
Friskvårdsbidrag
Flextid
Möjlighet att arbeta på distans
Tjänstepension med tillägg
Försäkringar
Publiceringsdatum2018-10-23Övrig informationArbetsorten kommer att vara inom Stockholms län, har du önskan om arbete i övriga orter så kan vi komma att tillgodose det efter bästa möjliga förmåga.
Omfattning: Heltid/deltid
Ansökan samt eventuella frågor skickar du till:
helena@swedishoffice.seDu har arbetat med upphandling och inköp i ett par år och vill ta nästa steg i karriären. Som konsult så är du flexibel, driven, lyhörd och och vet vikten av att ge service.
Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm men uppdragen utförs i hela Sverige. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-22
FöretagSwedish Office Consulting AB
AdressSwedish Office Consulting AB
Västertorpsvägen 135
12944 Hägersten
KontorsadressVästertorpsvägen 135
Jobbnummer 4418474
Observera att sista ansökningsdag har passerat.