Är du vår nästa Teamledare med projektansvar?
Star Republic AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Star Republic AB i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige SQLI Nordics består av över 50 utvecklare, innovatörer och kreatörer med en gemensam passion att förändra och utmana den digitala handeln. Vi låter kompetenser komplettera varandra och söker ständigt efter nya perspektiv. Just nu letar vi efter dig som vill leda ett utav våra duktiga team, tillsammans med några av våra projekt!
Publiceringsdatum2022-01-31Om tjänstenSom Teamledare hos oss får du inte bara vägleda och coacha ditt fantastiska team, som för övrigt består av våra grymma utvecklare & UX designers, du kommer också att få driva egna kundprojekt. Hos oss kallar vi den här rollen Team and account manager (TAM) och vi skulle säga att den innehåller lite av allt det roliga!
Med hög innovationstakt, kreativitet och problemlösningsförmåga jobbar vi för att utveckla de bästa digitala lösningarna inom e-handel. För att matcha vårt erbjudande mot våra pågående och kommande business inom Unified Commerce så letar vi nu efter vår nya Team Account Managers (TAM) som kommer att vara en nyckelposition, för att vi ska lyckas driva engagerade och högpresterande team med kundfokus.
Som TAM kommer du att:
• vara personalansvarig för ditt team och ansvara för alla personalrelaterade frågor
• vara kundansvarig för befintliga kunder och driva merförsäljning
• resursplanera ditt team för att uppnå bästa möjliga effektivitet
• följa upp dina medarbetare och följas upp på egna givna KPI:er
• vid behov agera projektledare för specifika projekt i ditt team
• ansvara för att skapa en god arbetsmiljö tillsammans med ditt team
Om dig
För att lyckas i rollen så söker vi dig som har en bred kompetens inom digitala lösningar, gärna från konsultbranschen samt att du har erfarenhet av komplex försäljning. Har du haft kundansvar innan är det ett stort plus. Vi ser att du har en gedigen erfarenhet av projektledning och är van vid att ha budgetansvar och arbeta med måluppföljning. Vi tror också att du tidigare varit ledare med goda resultat. Meriterande är om du har kompetens inom e-handel och en akademisk högskoleexamen inom relevant område.
Längtar du efter att utmanas i din vardag och att få möjlighet att tillhöra en organisation som är i ständig utveckling? Bra. Vi tror att du motiveras av att bygga upp och bibehålla goda relationer med både kunder och kollegor och har ett stark utpräglad affärsmässighet. Vi ser att du presterar på topp när du får möjlighet att ta ett stort eget ansvar i ett högt tempo och att du inte är rädd för att ta snabba beslut. Det är dessutom viktigt att vara noggrann och strukturerad i det administrativa arbetet som rollen kräver. För att trivas i rollen så ser vi att du är en naturlig ledare och förebild som har ett nyfiket ledarskap som genomsyras av empati och gemenskap. Vi vill ge dig bästa förutsättningar att lyckas i din roll som TAM och har därför tagit fram ett utbildningspaket inom ledarskap och du kommer ha kontinuerlig uppföljning med din chef kring givna KPI:er.
We are family
Här ger vi dig gemenskap i form av kompetenta kollegor och en familjär stämning, drivna och intressanta kunder och en kreativ och inspirerande arbetsmiljö där du jobbar inhouse. Både med likasinnade och förhoppningsvis med nya personligheter som utmanar och inspirerar dig. Vi strävar efter att tillsammans jobba smart, aktivt och glädjefyllt i vardagen och i våra projekt. Av dig önskar vi engagemang, samarbetsvilja, intresse för utveckling och nytänkande, nyfikenhet och massa glädje i ditt jobb.
I vår Spotify-spellista (
https://open.spotify.com/user/emmiepop/playlist/0ZMVSVQeBpRGLIpICH1zhu) hittar du vår filosofi och budskapet i listan visar vilka vi är och vill vara mot varann. Här finns något för alla och det allra viktigaste vi har är våra medarbetare, så vi vill ta väl hand om dig här. Du vill förhoppningsvis:
• Ha kul när du går till jobbet och bidra till en stark gemenskap på kontoret.
• Bli ännu bättre på det du gör och hjälpa våra kunder göra detsamma. Kanske genom att lyssna till eller själv dela med dig av din expertis på våra regelbundna Spin-Off-luncher på kontoret? Eller genom att skapa en intressegrupp där du & likasinnade uppdaterar och förkovrar er i nyaste tekniken?
• Sist men inte minst.. vara med och bygga framtidens digitala handel tillsammans med de skarpaste kollegorna in the business.
Blir du nyfiken?
Vi vill se din ansökan! Klicka dig vidare via länken, svara på några snabba frågor så kommer vi att återkomma med nästa steg så fort vi kan. Jättetråkigt men vi kan dessvärre inte ta emot några ansökningar via mail enligt GDPR. Vi jobbar med löpande urval vilket innebär att vi kan tillsätta någon innan sista ansökningsdag som är 25 februari, så vänta inte. I urvalsprocessen kommer vi att ta hänsyn till ditt CV och och dina svar på urvalsfrågorna. Processen kommer sedan att innefatta intervjuer med framtida kollegor och HR.
För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Linda Tjäder, HR-ansvarig på
ltjader@sqli.com . Vi ser fram emot din ansökan!
Med från
SQLI Nordics
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStar Republic AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Star Republic AB (org.nr 556646-1876),
http://www.sqli.com/se-sv Arbetsplats Sqli Nordics
Kontakt Linda Tjäder
linda.tjader@starrepublic.com Jobbnummer 6296994
Observera att sista ansökningsdag har passerat.