Är du vår nästa stjärna inom kundtjänst?
Oddwork Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Oddwork söker nu efter två kreativa och affärsinriktade Kundtjänstmedarbetare till ett marknadsledande bolag inom teknologibranschen.
Bolagets affärsverksamhet bygger på innovativa, användarvänliga lösningar och tjänster för parkering. Det är ett bolag som satsar mycket på sin företagskultur. Att ha med sig hjärtat i allt de gör är av stor vikt för alla på bolaget! De tror på grymma medarbetare som kan utveckla både sig själva och företaget!
Om tjänsten som Kundtjänstmedarbetare
I rollen som Kundtjänstmedarbetare kommer du att ta emot och besvara inkommande samtal och mail från företagets kunder. Du ingår i Kundtjänstteamet och tillsammans sköter ni den dagliga driften av företagets kundservice - ni är bolagets ansikte utåt! Rollen innebär även vissa administrativa uppgifter och i inkommande samtal ges du även möjlighet att arbeta med merförsäljning för att skapa nya försäljningsmöjligheter hos bolagets befintliga företagskunder.
Publiceringsdatum2016-10-03Arbetsuppgifter• Svara på inkommande samtal och mail
• Alltid jobba mot och överträffa högt uppsatta mål och budgetar
• Jobba självständigt under stort eget ansvar, men alltid som en naturlig del av teamet
• Agera bolagets ansikte utåt
• Utbilda och guida kunder i bolagets tjänsteutbud för att öka bolagets försäljning
Vi söker dig som...
• vet vad utmärkt kundservice innebär och som har drivet och servicemind:et som krävs för att löpande leverera bästa möjliga kundupplevelse! Som person ser vi att du är strukturerad, kvalitetsmedveten, engagerad och initiativrik! Du är en lagspelare och trivs med att arbeta i team - du är mån om att hjälpa dina kollegor och du sprider positiv energi tack vare din personlighet och motiverade inställning. På rasterna har du möjlighet att i en fatboy utmana dina kollegor i en TV-spels match, kanske är du deras nya stjärna!
Vi ser att du gärna har tidigare erfarenhet av arbete inom service och tycker om att arbeta på ett problemlösande sätt! Du tar stort ansvar och arbetar målinriktat med en hög ambitionsnivå och viljan att lära mer för att kunna utveckla såväl dig själv som bolaget.
Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Oddworks kund.
Vad bolaget erbjuder dig
Du erbjuds en spännande tjänst och goda möjligheter att utvecklas internt inom bolaget! Bolaget befinner sig i en spännande och expansiv fas med stora ambitioner för framtiden. De sitter i fräscha kontorslokaler med både bar, TV-spelsrum och pingisbord!
Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön.
START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
PLATS: Göteborg
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Cecilia Eriksson,
cecilia@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-11-02
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3081359
Observera att sista ansökningsdag har passerat.