Är du SAP-kunnig och har erfarenhet av logistik?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu behöver vi en erfaren Sales Order Coordinator till vår kund inom en spännande bransch i Huvudsta!
Publiceringsdatum2010-11-18ArbetsuppgifterDin roll kommer att innebära att agera som en länk mellan säljteam i Sverige och Shared Service Centre i Finland rörande kunders order av komponenter. Du kommer att ha ett nära samarbeta med säljare, business controller och product manager. Du bidrar bland annat med kontroll och uppföljning av orders, marginaler och tidsplanering.
ErfarenheterVi söker dig med gymnasial ekonomisk utbildning och eftergymnasial utbildning inom exempelvis supply chain manager, inköp, logistik. Vidare kräver tjänsten flera års erfarenhet av praktiskt liknande arbete inom logistik, inköp och spedition. Du har mycket stora kunskaper i SAP och kan arbeta självständigt i systemet. Du talar och skriver även engelska utan hinder.
Dina personliga egenskaperVi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en problemlösare, analytisk och någon som ser både hela processen och detaljerna i siffrorna. Vidare har du skinn på näsan, är kommunikativ samt framåt och social. En person som tycker om full fart, siffror och ordning och reda. Du är även processorienterad och van vid att jobba fram processer, viktigt är också att du kan få fram ett bra flöde.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Tjänsten ska tillsättas i början av december och för rätt person finns eventuell möjlighet till anställning hos kund.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid eventuella frågor, kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-598 982 37 alternativt
sofia.wigzell@adecco.se .
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 781135
Observera att sista ansökningsdag har passerat.