Är du Rapids nya medarbetare på kundservice?
Isaberg Rapid AB, / Butikssäljarjobb / Gislaved
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Gislaved,
Gnosjö,
Tranemo,
Värnamo,
Svenljunga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Isaberg Rapid AB, i Gislaved Vill du bli en del av vårt Customer Service team och arbeta med att koordinera och ge support till våra kunder och till vår internationella säljorganisation.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter i tjänsten är orderhantering, bevakning av produkttillgång och leveranstider, hantering av kreditnotor, attestering av fraktfakturor och bokning av internationella transporter.
Vi vill att du som söker har vana att arbeta med service och varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö. Du har erfarenhet av arbete inom kundtjänst eller andra likvärdiga arbetsuppgifter och trivs med att arbeta självständigt såväl som i grupp.
Du är en god kommunikatör och pratar och skriver obehindrat på engelska och kanske även ett eller flera av språken; tyska, spanska eller franska. En fördel är om du har arbetat med ett
affärssystem, gärna SAP och har goda kunskaper i Excel. Du har en förmåga att se flödet i processer, är analytisk och strukturerad med sifferkänsla.
Verkar det här vara en intressant utmaning? Välkommen att söka tjänsten !
Upplysningar om tjänsten och företaget lämnas gärna av vår Kundservicechef Malin Hagberg tel 0370-33 94 33 eller HR Chef Susanne Lignell på tel 0370-339552.
Publiceringsdatum2019-01-31Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-15
Ange följande referens när du ansöker: Medarbetare till kundservice
FöretagIsaberg Rapid AB,
KontorsadressMetallgatan 5
Jobbnummer 4595168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.