Apsis Customer Support
Apsis / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apsis i Malmö,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Apsis International AB erbjuder tjänster för framgångsrik e-postmarknadsföring och har sedan starten 2001 varit marknadsledande i Skandinavien inom legitim e-postmarknadsförin. APSIS Pro är den viktigaste produkten med fokus på användarvänlighet, leveransbarhet och flexibilitet. Företaget har idag cirka 150 anställda på åtta kontor i sex länder med en förväntad omsättning på 140 MSEK innevarande budgetår. Företaget har en internationell strategi och våra tjänster används av 6.000 företag i alla storlekar i fler än 50 länder. Apsis har upplevt en fantastisk tillväxt sedan starten och vår internationella expansion är en av våra framtida utmaningar. Apsis utsågs till det fjärde snabbast växande företaget i Sverige 2010 av Ahrens tillväxtlista. Mer information finner du på vår hemsida:
www.apsis.seDu kommer tillsammans med kollegorna på supportavdelningen i Malmö att skapa och utveckla positiva relationer till Apsis kunder genom att besvara tekniska support-ärenden via telefon och e-post. Du kommer även att följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet. Ärendena hanteras parallellt och med varierande komplexitet. Supporten sker idag på kontorstid men planer på att utöka supporten mot våra kunder under kvällstid finns.
Vi söker dig som har god generell kunskap och erfarenhet från att supportera kunder och har goda IT kunskaper. Vi ser gärna att du arbetat med ett ärendehanteringssystem av något slag. Du måste kunna uttrycka dig väl muntligt såväl som skriftligt på Svenska och Engelska.
Då Apsis växer internationellt söker vi även dig som behärskar något av följande språk, Norska, Danska, Finska eller Turkiska.
Det är meriterande men inget krav om du har kunskaper inom HTML och CSS. Positivt är också om du har förståelse för tekniken bakom e-post.
Det vi gärna vill är att du har meriter och efarenhet av att ge support kring en mjukvara och har arbetat i en kundtjänst eller liknande.
Hos Apsis letar vi ständigt efter kandidater med höga ambitioner som vill arbeta i en miljö med högt tempo och på en arbetsplats där de anställda själv tar ansvar för sitt område. För att lyckas inom Customer Support hos Apsis behöver du vara serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad.
Apsis strävar efter att ge sina anställda en chans att bli framgångsrika. Apsis personal är nyckeln till den positiva utveckling som företaget rönt under åren och vi fokuserar ständigt på att ge vår personal personlig tillväxt och individuell utmaning. Är du rätt person finns stora möjligheter att påverka din utveckling.
Är du intresserad skicka in din ansökan snarast genom att registrera din ansökan under jobb på
www.apsis.se, vi kommer att tillsätta denna tjänst omgående!
Vi undanber oss all rekryteringshjälp.
Publiceringsdatum2012-12-21Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGregorPodlewski, HR/Recruitment +46 734 155871
gregor.poldlewski@apsis.comFöretagApsis
AdressApsis
BALTZARSGATAN 31
21136 Malmö
Jobbnummer 1424669
Observera att sista ansökningsdag har passerat.