Apotekschef till Knalleland
Apotek Hjärtat / Apotekarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apotek Hjärtat i Borås,
Ulricehamn,
Alingsås,
Härryda,
Lerum eller i
hela Sverige **** Om Apotek Hjärtat ****
Apotek Hjärtat vill ge varje kund bättre hälsa och välbefinnande genom personligt bemötande, bredare sortiment och utökade tjänster. Apotek Hjärtat är Sveriges största privata apoteksaktör med över 275 apotek runt om i landet. Omsättningen är drygt 7 miljarder kronor.
Vi på Apotek Hjärtat vet precis vart vi vill: till ett Sverige där människor mår ännu bättre. För att komma dit krävs att vi är nyfikna nog att se vad våra kunder behöver. Och att vi kan arbeta tillsammans för att genomföra nya idéer. Helt enkelt att vi är ett apotek med stort hjärta.
Du kommer att trivas hos oss om du vill vara med och välja väg. Både när det gäller Apotek Hjärtats framtid - och din egen. Vi har en platt organisation och flera möjliga karriärvägar. För på Sveriges största apotekskedja är inflytande på riktigt. Huvudsaken är att vi är på väg mot samma mål: att ge varje kund bättre hälsa och större välbefinnande. Varmt välkommen till apoteket med hjärta!
Driven Apotekschef
Vi söker en apotekschef till Apotek Hjärtat Knalleland i Borås. Vårt apotek är beläget i köpcentrat Knalleland tillsammans med närmare 100 andra butiker. Centrat är välbesökt och vi har idag goda kundströmmar och en god omsättning.
På apoteket väntar nu tolv medarbetare på dig som blir ny chef. Du välkomnas till en omväxlande arbetsplats med mycket glädje och skratt. Våra öppettider är vardagar 9-20, lördagar 9-16 och söndagar 11-16. Om du inte bor i Borås är pendling från exempelvis Göteborg fullt möjlig. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Din utmaning
Som apotekschef på Apotek Hjärtat har du det övergripande ansvaret för resultat-, drift-, personal- och farmacevtiska frågor på ditt apotek. Du arbetar löpande med att se till att apotekets strategier följs och att uppsatta verksamhetsmål uppnås. Som personalchef på Apotek Hjärtat leder du personalen i deras arbete. Det innebär också att motivera och coacha dem i deras dagliga arbete och utveckling.
Det här söker vi hos dig
För att lyckas med ditt arbete behöver du vara en drivkraftig person med ledarskapsintresse och ett affärsmässigt tänkande. Du är effektiv, initiativrik, mål- och resultatorienterad och ser verksamheten utifrån ett helhetsperspektiv. Som apotekschef bör du ha förmågan att motivera, stödja och utveckla din personal- få dem att följa med oss på vägen mot att bli framtidens apotek. Du är legitimerad apotekare eller receptarie. Vi ser det som en merit om du har ledarskapserfarenhet men är även intresserade av att komma i kontakt med dig som saknar detta men som har en ambition att ta dig an chefsrollen.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett jobb i ett företag som växer och utvecklas. Detta medför många utmaningar för dig som är flexibel, gillar utmaningar och är nyfiken. Vi erbjuder även en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med din närmsta regionchef.
För att våra medarbetare ska kunna utvecklas tillsammans med oss har vi tydliga karriärvägar, lokala och regionala specialistroller och utbildningsprogram.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde sker så snart som möjligt efter överenskommelse.
Rekryteringen görs löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Vid frågor, vänligen kontakta regionchef Joakim Dahlgren på mobil 070-912 25 63.
Är du på väg mot nya möjligheter?
Publiceringsdatum2013-06-11Arbetstider och omfattningTillsvidare
ErsättningEnligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-07-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoakim Dahlgren +46 070- 9122563
FöretagApotek Hjärtat
AdressApotek Hjärtat
Solna Torg 19, 6 tr
17145 Solna
Jobbnummer 1580270
Observera att sista ansökningsdag har passerat.