Ansvarstagande Lagerarbetare

Mybw Office Management AB / Lagerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Är du en händig och initiativtagande person? Trivs du med ansvar och vill ha en central roll på ett lager är detta något för dig.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vår kund sitter norr om Stockholm och är ett tillverkningsföretag som inriktar sig till både företag som privatpersoner. Deras fokus ligger på produkter som presenningar, draperier och poolskydd.

I din arbetsroll utgår du främst från lagret men kommer även åka ut på ärenden. På lagret ser du till att allting är snyggt och iordning. Du tar hand om in- och ut leveranser och bokar frakt. På lagret finns även truckar som kräver truckkort B1 och A2.

I din roll kommer det förekomma utkörning till kund och ibland montering av exempelvis draperier. Arbetet kan vara tungt och det är en fördel att vara händig. Användning av olika verktyg kommer förekomma. Det är en fördel om du besitter på körkort med tungt släp. Det kommer användas olika datasystem som Visma och Office-paketet.

Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:

• Hålla rent och snygg på lagret
• In- och utleveranser
• Boka frakt
• Montering
• Utkörning
• Truckkörning

Tjänsten är tillsvidare där du de första 4 månaderna är anställd hos oss på Office Management för att sedan bli övertagen av kund. Start Januari.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. I denna roll lägger vi stor vikt i din personliga egenskaper. Vi ser att du har lätt för kommunikation, är professionell i ditt bemötande, strukturerad och tar eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du får gärna beskriva dig själv som händig och en problemlösare. Du ska kunna ta egna initiativ och se vad som behövs göras.

Publiceringsdatum
2020-12-15

Kvalifikationer
• Körkort, helst tungt släp (BE)
• Truckkort A2, B1
• Svenska och Engelska i tal och skrift

ÖVRIGT

Start: Januari 2021

Omfattning: Heltid, 4 månader via bemanning sedan övertag av kund.

Arbetstid: Måndag-Fredag

Plats: Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Jobbnummer
5488559

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: