Ansvarig till vår Service- och Reklamationsavdelning
NetOnNet / Elektrikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla elektrikerjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet i Uppsala,
Järfälla,
Stockholm,
Västerås,
Botkyrka eller i
hela Sverige Brinner du för försäljning och kundservice i världsklass? Vill du bli en del av ett ungt och snabbväxande företag?
Arbetslivet i en Lagershop är socialt och stundtals mycket intensivt. För personer med drivkraft är det lärorikt, utvecklande och stimulerande. En Lagershopmedarbetare hos NetOnNet har en central roll i våra dagliga processer. Att tillsammans med kollegorna säkerställa att varuhuset överträffar kundernas försväntningar.
Vi söker en ansvarig med placering i vår service- och reklamationsavdelning.
Vi söker dig som är sälj- och serviceinriktad, lyhörd och målinriktad. Inställningen "vad kan jag hjälpa dig med?" ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.
Du är en avgörande del för kundens upplevelse hos oss.
Kraven på Serviceansvarig är höga. Vår Service- och Reklamationsavdelning är oerhört viktig i vår verksamhet. I denna avdelning ligger en stor del av det dagliga arbetet och vikten av noggrannhet och kundservicen kan inte nog understrykas för vårt koncept.
Som Serviceansvarig har du en operativ och administrativ roll över vårt Service- och reklamationsområde. Att vara Serviceansvarig innebär att du är ansvarig för att rutinerna i avdelningarna säkerställs med en mängd små detaljer som ska fungera och förbättras hela tiden.
För att du och tjänsten skall fungera tillsammans bör du:
• Vara flexibel och ha förmåga att arbeta i en tempofylld miljö i ständig förändring.
• Ha lätt att samarbeta på ett positivt och övertygande sätt.
• Ha erfarenhet av personalansvar.
• Tänka säljande i alla situationer och ha en god hand i kontakten med andra människor
• Ha vana av att arbeta mot uppsatta mål och säkerhetsställa att uppgifter slutförs enligt tidsplan.
• Ha vana av att fatta beslut och arbeta under tidspress.
• Behärska engelska i tal och skrift.
• Ta på sig ledarrollen, både inom försäljning och kundservice
• Stötta Varuhuschefen i dennes arbete med att säkerhetsställa att
• Lagershopen lever upp till företagets policy, höga standard och att uppsatta mål nås.
• Du som person är driven och vill åstadkomma resultat snabbt. * Du är samtidigt analytisk, noggrann och har goda kommunikationsfärdigheter både internt och externt.
• Du har förmågan att kunna leda och utveckla medarbetarna i avdelningarna.
• En krav är att du har tidigare erfarenhet från handeln, Gärna hemelektronikbranschen eller andra varuhuskedjor med vana att hantera stora volymer samt kunskaper inom NetOnNet's produktområden, d.v.s. hemelektronik.
• Du känner igen dig i våra värdeordkunniga, enkla, ärliga och nytänkande.
Publiceringsdatum2014-06-26Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tjänsten är heltid förlagd på både vardagar, kvällar och helger
ErsättningFast lön
Så ansöker duDin ansökan och CV mailas till
ansokan.uppsala@netonnet.com . Märk ansökan "Ansvarig Service- och Reklamationsavdelning".
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan.uppsala@netonnet.comKontaktRobert Wallsten 070-0927487 Varuhuschef
FöretagNetOnNet
AdressNetOnNet
75454 UPPSALA
KontorsadressÅkaregatan 10
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: -
E-postadress:
ansokan.uppsala@netonnet.com Jobbnummer 1922636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.