Anestesisjuksköterska - Kalmar
Operationskonsulterna Stockholm AB / Sjuksköterskejobb / Kalmar
2022-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Anestesisjuksköterska - Kalmar" (publicerad 2024-10-24) ⬅️
Visa alla sjuksköterskejobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Operationskonsulterna Stockholm AB i Kalmar,
Oskarshamn,
Karlskrona,
Växjö,
Karlshamn eller i
hela Sverige Att arbeta som anestesisjuksköterska hos oss:
Som anestesisjuksköterska hos Operationskonsulterna kommer du i detta uppdrag att arbeta på en anestesiklinik i Kalmar. Verksamheten bedriver akut/elektiv kirurgi inom kirurgi, ortopedi, gynekologi/förlossning och öron-näs-hals samt barnanestesi för barn över 1 år.
Du behöver vara trygg i din yrkesroll och ha god vana att söva med TCI och TIVA.
Arbetstid: Dag, kväll
Tidsperiod: Vecka 1-24 2023
OBS! Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag.
Publiceringsdatum2022-10-21UtbildningsbakgrundKRAV
• Sjuksköterskeutbildning 3 år
• Specialistsjuksköterskeutbildning anestesi 1 år
Kompetenser:
KRAV
• Anestesisjuksköterska
Språk:
KRAV
• Svenska
Arbetslivserfarenhet:
KRAV
• Anestesisjuksköterska, 5 års erfarenhet eller mer
Om dig:
Arbetet som specialistsjuksköterska inom operation är kvalificerat och vi vill därför att du har minst 5 års erfarenhet inom din specialité. Vi anser att det krävs för att man ska vara tillräckligt trygg i sin yrkesroll och det stämmer väl överens med företagets roll som specialister i branschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika operationssavdelningar. Du ska gärna vara intresserad av kompetensutveckling och ett steg framåt i karriären. Vi premierar deltagande i kurser och utbildningar. Vi som arbetar hos Operationskonsulterna har i genomsnitt ca 19 års specialisterfarenhet och vi ställer högst kompetenskrav i bemanningsbranschen. Det innebär att du som Operationskonsult ofta hör till de på arbetsplatsen med längst erfarenhet och som sådan förväntar vi oss att du tycker det är självklart att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till nyare kollegor. Att handleda studenter och nya kollegor hör till arbetsuppgifterna.
Lön, ersättning och förmåner:
Vi ordnar med resa & boende i förekommande fall. Allmänpension, Tjänstepension, övertidsersättning, OB, friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify. Trevliga företagsevent/sammankomster för bättre sammanhållning, stöd och gemenskap.
Trygghet och säkerhet:
Hos Operationskonsulterna är du som anställd i trygga händer och alla medarbetare är fullt försäkrade via vårt trygghetspaket och samarbete med IF och AFA.
Anställningsform:
Enligt överenskommelse. Visstid eller tillsvidare.
Läs mer om oss på vår webbplats:
https://operationskonsulterna.se/?utm_source=recruto&utm_medium=uppdrag Välkommen med din ansökan!
Operationskonsulterna är specialister på operationssjukvård, förlossningssjukvård, intensivvård och övriga specialistsjuksköterskeområden som tex ambulans, röntgen, distriktssjukvård, ögonsjukvård, akutmottagning mm. Företaget finns i hela Sverige och arbetet leds från vårt huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. Bolaget drivs av kliniskt verksamma specialistsjuksköterskor samt undersköterskor som är väl medvetna om vad som krävs av varje medarbetare för att kunna göra ett professionellt arbete. För dig som anställd är det en trygghet med en arbetsgivare som har stor erfarenhet av arbete inom specialistsjukvården med komplett försäkringsskydd.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOperationskonsulterna Stockholm AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Operationskonsulterna Stockholm AB (org.nr 556964-3561),
http://www.operationskonsulterna.se Arbetsplats Operationskonsulterna
Kontakt Verksamhetschef
Jenny Jansson
jenny@operationskonsulterna.se 08-580 80 300 Jobbnummer 7096796
Observera att sista ansökningsdag har passerat.