Anbudsansvarig Aleris Omsorg/Äldreomsorg
Aleris omsorg / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aleris omsorg i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också?
Vi söker en engagerad och drivande medarbetare som attraheras av en bred och utvecklande roll som anbudsansvarig på ett av Sveriges största vård- och omsorgsbolag. I rollen som anbudsansvarig vid Aleris Omsorg/Äldreomsorg kommer du ansvara för anbudsarbetet från "ax till limpa". Du kommer rapporten till Affärsutvecklingschef samt ha ett nära samarbete med affärsområdeschefer och regionchefer inom äldreboende och hemtjänst.
Om arbetet och din utveckling
Våra korta beslutsvägar ger dig stor möjlighet att påverka ditt arbete. Som anbudsansvarig ansvarar du för att säkerställa att vi har en effektiv anbudsprocess med hög kvalitet.
I dina arbetsuppgifter ingår att:
projektleda anbudshandläggningen från bevakning till inskickande av anbud
skriva texter till anbuden
analysera, utvärdera och följa upp anbudshandläggningen och dess process
stötta i att säkerställa avtal under avtalstid
administrera tillståndsansökningar
följa riktlinjer och regelverk hos IVO inför tillstånd
göra marknads- och omvärldsanalyser
ha kontroll över marknad, konkurrenter samt politiska och myndighetsbeslut
Om dig vi söker
Som person
Vi söker dig som har ett teamorienterat förhållningssätt, värdesätter möjligheten till nytänkande och har starkt eget driv med affärsmässig inställning. Hålla deadlines med stor noggrannhet och administrativ och stilitisk förmåga är ett grundkrav. Vidare har du ett gott bemötande och är prestigelös.
Bakgrund
Du har en relevant akademisk utbildning. Du har erfarenhet av liknande arbete, gärna från vård och omsorg och med erfarenhet från upphandling enligt LOU. Du har tidigare arbetat i anbudsprocessen med att skriva anbud och hantera tillståndsansökningar. Du behärskar svenska språket i tal och skrift, har god datavana och kan hantera flera olika system. B-körkort är ett krav.
Övrigt :
Heltid, dag
Placering: Stockholm
Tillträde: Enlig överenskommelse
Individuell lönesättning
Kollektivavtal finns
Ansökan och kontakt
Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2018-02-28 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Affärsutvecklingschef Ulf Tunemar telefon 070 0808624.
Välkommen att söka!
I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.
Varaktighet, arbetstid
xx xx
Publiceringsdatum2018-02-14Ersättningenligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUlf Tunemar
FöretagAleris Omsorg
AdressAleris Omsorg
Box 47134
10074 Stockholm
KontorsadressKatrinebergsbacken 35
Jobbnummer 3965004
Observera att sista ansökningsdag har passerat.