Ambulerande Receptionist till uppdrag i centrala Stockholm
Palm & Partner Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-07-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ambulerande Receptionist till uppdrag i centrala Stockholm" (publicerad 2017-10-18) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palm & Partner Bemanning AB i Stockholm,
Järfälla,
Upplands Väsby,
Sigtuna,
Håbo eller i
hela Sverige Söker du ett arbete med flexibel arbetsmiljö och trivs med att leverera service på en hög professionell nivå? Är du också en person som trivs att vara ansiktet utåt eller att alltid ge det där lilla extra till dina kunder?
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten som receptionist innebär att du har en viktig roll då du är den första personen som kunderna kommer i kontakt med ute hos kundföretaget. Arbetet innebär bland annat att du ska kunna bemöta deras kunder via mail och telefon samt ge ett varmt välkomnande till de kunder som besöker fastigheten. En förutsättning för att du skall trivas är att du har möjligheten att rotera bland flera olika centralt belägna kontor vid behov.
Arbetsuppgifter är varierande men bland andra har du ansvar för att;
• Svara på mejl och telefonsamtal i växeln
• Hantera fakturor
• Hålla rent i konferensrum och förebereda inför event
• Hantera postsortering
Utbildning
Slutförd gymnasial utbildning.
Erfarenhet
• Minst 3 mån. erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Behärska Officepaketet
• Växel/telefonistvana
Personliga kvalifikationer
Vi söker dig som har god förståelse kring vikten av att vara professionell vid bemötandet av våra kunder och dess besökare. Vi ser gärna att du studerar eller har någon annan huvudsaklig sysselsättning. Som person tror vi att du är social, självgående och stresstålig.
Lön och anställningsvillkor
Timlön
Krav på annan huvudsaklig sysselsättning.
Ansökan
Urval och intervjuer görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum, så skicka in din ansökan idag! Ange din andra huvudsakliga sysselsättning i ditt personliga brev.
Startdatum
Omgående.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2017-07-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-04
Ange följande referens när du ansöker: 2290
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Wansölin
maria.wansolin@palmpartners.se 0733898810
FöretagPalm & Partner Bemanning AB
AdressPalm & Partner Bemanning AB
Kammakargatan 22
11140 STOCKHOLM
KontorsadressKammakargatan 22
Jobbnummer 3617972
Observera att sista ansökningsdag har passerat.