Ambulerande Receptionist med kundvana sökes till centrala Stockh
Palm & Partner Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ambulerande Receptionist med kundvana sökes till centrala Stockh" (publicerad 2017-12-15) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palm & Partner Bemanning AB i Stockholm,
Järfälla,
Upplands Väsby,
Sigtuna,
Håbo eller i
hela Sverige Brinner du för att leverera högklassig service och trivs bra i flexibla miljöer? Är du även socialt utåtriktad som gillar att vara ansiktet utåt mot kunderna? Då har vi tjänsten för dig!
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Som receptionist är du företagets ansikte utåt och är därför den första kunden möter då du tar emot besökare och svarar på mail samt i telefon. Tjänsten innebär varierande arbetsmiljöer då du kan komma att rotera mellan flera centralt belägna kontor vid behov.
Arbetsuppgifterna är varierande men innebär bland annat:
• Ta emot besökande och bud
• Svara på mail och telefonsamtal
• Boka konferensrum och se till att det är iordningställt
• Lämna ut passerkort till gäster
Utbildning
Slutförd gymnasial utbildning om 3 år.
Erfarenhet
Vi söker dig med erfarenhet av liknande tjänst inom serviceyrket som har god förståelse för det professionella bemötandet av kunder och andra besökare.
Krav för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av servicebranschen
• Kunskaper i Officepaketet
• Svenska och Engelska i tal och skrif
• Växel/telefonistvana
Meriterande är:
• Flera språk
• Erfarenhet av inpasseringssystem
Personliga kvalifikationer
Som person är det viktigt att du strävar efter att ge hög service och förstår vikten av det första intrycket kunden får. Vi tror att du har en stor social kompetens och arbetar strukturerat i genomförandet av dina arbetsuppgifter.
Lön och anställningsvillkor
Provanställning 6 månader.
Ansökan
Urval och intervjuer görs löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista publiceringsdatum så skicka in din ansökan idag!
Startdatum
Omgående.
Uppdragslängd
Löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 2926
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Wansölin
maria.wansolin@palmpartners.se 0733898810
FöretagPalm & Partner Bemanning AB
AdressPalm & Partner Bemanning AB
Kammakargatan 22
11140 STOCKHOLM
KontorsadressKammakargatan 22
Jobbnummer 3848707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.