Ambitiös och serviceinriktad Field IT Tekniker
Coca-Cola Enterprises Sverige AB / Supportteknikerjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coca-Cola Enterprises Sverige AB i Haninge,
Jönköping,
Norrköping,
Örebro,
Karlstad eller i
hela Sverige Från ett hemligt recept och en djärv idé med stolta traditioner skapar vi framtiden. Vår vision: En dryck till alla i Sverige varje dag, överallt, alltid. Självklart strävar vi alltid efter att driva vår verksamhet på ett miljömässigt, socialt och etiskt hållbart sätt. Coca-Cola Enterprises Sverige AB tillverkar, distribuerar, säljer och marknadsför några av världens starkaste varumärken inom dryck. På Coca-Cola Enterprises i Sverige är vi idag 850 stolta och engagerade medarbetare. Vårt huvudkontor, produktion och lager ligger i Jordbro strax utanför Stockholm och vi har regionala försäljningskontor i övriga landet. I vårt sortiment ingår bl.a. Coca-Cola®, Fanta®, Bonaqua®, MER® och Powerade®, Glaceau Vitaminwater® och Burn®.
Ambitiös och serviceinriktad Field IT Tekniker till Coca-Cola Enterprises Sverige
Vad du blir en del av
Du kommer att vara en del av Field IT, på IS-avdelningen, och supportera våra användare i en spännande och utmanande verksamhet hos Coca-Cola Enterprises Sverige AB. Vårt stolta uppdrag är att skapa en dryckesorganisation i världsklass på den svenska marknaden. Med engagemang och mångfald skapar vi vår framtid genom att utveckla affärer i partnerskap med våra kunder. Vi har expertkompetensen, engagemanget och den glödande passionen för att driva och utveckla hela dryckeskategorin. Med tydlig kommunikation, grönt miljötänk och stabilt ledarskap arbetar vi mot högt satta mål för våra kunder i Sverige.
Vi sitter i moderna lokaler i Haninge/Jordbro i nära anslutning till kommunala transportmedel och erbjuder förutom en intressant och spännande tjänst tillgång till personalmatsal och gym.
Vad du kan förvänta dig
Hos oss kommer du att arbeta med 2:a och 3:e linjesupport och ha kontakt med användarna samt uppföljning av rapporterade fel och önskemål om ändringar. Vidare kommer du att arbeta med SW / HW installationer och delta i planläggning, koordinering och uppföljning av IT-relaterade projekt samt implementering och anpassning av IT system. Idag lägger vi en stor del av vår arbetstid på support men kommer under året att fokusera på att arbeta mer med projekt. Detta innebär att du får möjlighet att rikta in dig på områden som intresserad dig och driva dessa enskilt eller tillsammans med en projektgrupp. I rollen ingår även visst resande till andra länder inom Coca-Cola Enterprises.
Vad vi förväntar oss
Vi tror att du har arbetat mellan 3-5 år på helpdesk och 2:a/3:e linjesupport. Vidare har du kunskap och erfarenhet från datakommunikation/nätverk samt problemlösning för PC. Har du arbetar med handtermianel tidigare är detta meriterande men inget krav. Erfarenhet av arbeta i ett medelstor/stort bolag där du stött på en komplex organisationsstruktur är meriterande.
Som person är du ambitiös, serviceinriktad, strukturerad, initiativtagande, pålitlig och jobbar lika bra självständigt som i grupp. Du bör kunna hålla fokus i en aktiv vardag och behärska engelska såväl muntligt som skriftligt.
Ansökan och kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Robert Tse, tel: +46 70 648 22 18. Välkommen med din ansökan till
www.coca-cola.se , glöm inte att bifoga CV och personligt brev. Vi vill ha din ansökan senast den 28 mars.
Publiceringsdatum2012-03-05Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-28
Vänligen ansök via coca-cola.se
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagCoca-Cola Enterprises Sverige AB
AdressCoca-Cola Enterprises Sverige AB
Dryckesvägen 2C
13687 HANINGE
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50075273
E-postadress:
eva.helander@ccnordic.com Jobbnummer 1177146
Observera att sista ansökningsdag har passerat.