Ambea Sverige söker driven växelreceptionist
Inhouse AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om kunden / About the Client
Ambea Sverige AB samlar ett brett spektrum kompetenser inom både privat och offentligt finansierad vård och omsorg. Verksamheten bedrivs inom Carema Care och Carema Sjukvård och arbetar inom primärvård, äldreomsorg, psykiatri, missbruk och omsorg om personer med funktionsnedsättning, PUT-boenden och HVB-hem. Vi finns i hela Sverige med ca 17 000 anställda och över 450 enheter, vilket gör oss till en av Sveriges största vård- och omsorgsföretag.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina arbetsuppgifter består av att svara i telefon och att ta emot besökare tillsammans med din kollega i receptionen. Ni bidrar till att skapa besökarens första intryck av receptionen och assisterar såväl externa besökare och leverantörer som interna medarbetare.
Som växelreceptionist ansvarar du för uppdatering av kunddata i växelsystem och ansvarar för beställningar/avslut av anknytningar mot telefonileverantörer. Du hanterar
post- och pakethantering, administrativa serviceärenden samt administration av inkomande fax och budhantering. Vidare hjälper du till med företagets konferenslokaler och beställning av fika och luncher. Du hanterar även beställningar av kontorsmaterial och allmänna felanmälningar.
Din profil / Your profile
Som växelreceptionist på Ambea Sverige har du en mycket viktigt roll där du behöver vara positiv, engagerad, driven och noggrann. Det är en förutsättning att du trivs med att ge service och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du vänlig och tillmötesgående och brinner för att hjälpa andra. De inkomande växelsamtalen kräver ibland en detektivådra så tålamod är ett stort plus. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra.
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och växelarbete, gärna som receptionist.
Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Övrigt / Other
Tjänsten är en heltid och du kommer att vara uthyrd till Ambea Sverige genom Inhouse. Uppdraget är en projektanställning på 1 ½ år men med chans till förlängning. Kontoret ligger i Solna och intervjuer kommer att ske löpande.
Om du har frågor eller vill veta mer om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Inhouse för vidare information.
Maja Julin: 070 497 2619,
maja.julin@inhouse.seEvelina Lycke: 073 612 8725,
evelina.lycke@inhouse.seAnsökningen görs på vår hemsida.
Problem med din ansökan?
Har du problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller
info@inhouse.se .
För Mac användare rekommenderar vi endast Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. För PC användare rekommenderas Firefox eller Google Chrome. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Välkommen!
Publiceringsdatum2012-11-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 527
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaja Julin,
maja.julin@inhouse.seEvelina Lycke,
evelina.lycke@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1381303
Observera att sista ansökningsdag har passerat.