Aktivia Assistans söker handläggare till Örebro

Aktivia Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aktivia Assistans AB i Örebro, Lindesberg, Eskilstuna, Västerås, Enköping eller i hela Sverige

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbetat som handläggare. Det är viktigt att du kan ta ansvar för ett flertal kunder och deras personalgrupper, detta innebär kundkontakter via telefon och på plats hos kunden.

Dina arbetsuppgifter som handläggare innebär att du svarar på frågor och ger stöd till personal och kund med ett helhetsperspektiv på deras situation. Arbetet ställer mycket höga krav på dina personliga egenskaper och din förmåga att möta människor och lösa problem.

Det är viktigt att du har en öppen, lyssnande och förklarande attityd och lätt att kommunicera i tal och skrift. Eftersom du arbetar nära kunderna måste du känna dig bekväm i det direkta mötet med individer med olika bakgrund i samhället.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.

Vi söker dig som delar våra värderingar ansvar, glädje och engagemang. Eftersom du kommer att agera som handläggare för kunder i en utsatt situation vill vi att du som person är varm och empatisk med en positiv grundsyn. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper så som självständighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och noggrannhet. Arbetet kräver att du är van vid att hålla ett högt tempo och att du är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakter och inge förtroende.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, personal och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Aktivia Assistans är ett assistansföretag med starka rötter inom personlig assistans och hemtjänst. Sedan starten 2010 är vi nu ett väletablerat företag med huvudkontor i Örebro.

Aktivia Assistans AB är ett assistansbolag där individen sätts i fokus. Vi ser både till den funktionshindrades och till den anställdes bästa intressen. För att arbeta hos oss krävs ansvarskänsla, medkänsla och respekt för andra människor. I gengäld erbjuder vi ett roligt och stimulerande arbete med bra arbetsklimat och mycket personlig kontakt. Hos oss får du stöd och uppbackning i ditt arbete. Det ska vara kul att gå till jobbet.

Vi är mer än 300 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision; alla har rätt till ett fullvärdigt liv- oavsett funktionshinder. Hos oss har våra medarbetare goda anställningsvillkor. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2017-02-23

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-25
Ange följande referens när du ansöker: HAN17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Aktivia Assistans AB

Adress
Aktivia Assistans AB
Box 22144
70202 ÖREBRO

Kontorsadress
Stortorget 4

Jobbnummer
3337759

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aktivia Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aktivia Assistans AB: