Aftersales Support

Runius Design AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Runius Design AB i Stockholm, Solna, Värnamo eller i hela Sverige

Vi söker en noggrann och initiativtagande person som vill bli en del av vårt dynamiska team. I denna roll kommer du bistå teamet genom hela orderprocessen och säkerställa smidig kommunikation mellan kunder och interna team. Din förmåga att hantera flera uppgifter parallellt och samordna logistik kommer att vara avgörande för att bibehålla effektiva flöden och ge utmärkt kundservice.

Publiceringsdatum
2024-10-22

Dina arbetsuppgifter
Bistå med registrering och hantering av kundorder.
Följa upp med befintliga kunder gällande eftermarknadsärenden.
Koordinera skickade kundordrar.
Administrera ärendesystemet.

Kvalifikationer
Mycket goda kunskaper i Excel.
Erfarenhet av administrativt arbete med god datavana.
Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.
Har förmågan att planera och vara förutseende i arbetsprocessen.

I ditt personliga brev ser vi gärna att följande frågor besvaras:
När trivs du som bäst på ditt arbete?
Vad tycker du är viktigt i bemötandet mot kund?
På vilket sätt är du strategisk i ditt arbete?
Vad behöver du för att kunna hålla en hög arbetsbelastning?
Vilka är dina styrkor i en roll som innefattar logistik och orderhantering?
Hur är du flexibel, beskriv en situation när du är flexibel?
Beskriv vilka förutsättningar du behöver för att kunna agera självständigt och med initiativ.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-21
E-post: application@spaza.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Runius Design AB (org.nr 556843-6967)

Jobbnummer
8971236

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Runius Design AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Runius Design AB: