After Sales Admin

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Västerås
2024-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "After Sales Admin" (publicerad 2024-05-08) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Nu söker Liebherr en After Sales Admin till anläggningen i Västerås

Liebherr-Sverige AB ansvarar sedan 2006 för försäljningen av entreprenadmaskiner, bandkranar och grundläggningsmaskiner i Sverige. Runt om i landet finns fyra olika serviceanläggningar. Maskinerna levereras från våra Liebherr-fabriker i Europa och anpassas till det nordiska klimatet samt enligt kundens specifika önskemål på våra verkstäder i Sverige. De individuellt anpassade maskinerna säkerställer en effektiv och tillförlitlig drift.

Publiceringsdatum
2024-02-21

Om tjänsten
Som After Sales Admin kommer du främst att arbeta med kundfakturering men det kan även vara viss hantering av leverantörsfakturor, garantier eller annat administrativt arbete. Du kommer att arbeta i en grupp om 6 personer där ni stöttar och hjälper varandra.

Om dig
Vi söker dig som är en erfaren administratör och gärna erfarenhet av att arbeta med olika ekonomiuppgifter. Du har mycket god vana av att arbeta i affärssystem. Meriterande är om du tidigare arbetat med systemet BaaN. För att passa in i rollen behöver du vara en prestigelös person som gillar att samarbeta med andra. Vidare är du en stresstålig och ansvarstagande person som värderar att arbetsuppgifter blir klara i tid.
Du behärskar svenska och engelska språket obehindrat i både tal och skrift, all dokumentation sker på engelska.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet

Tjänsten som After Sales Admin är ett konsultuppdrag. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund. Anställningsformen är heltid.
Uppdraget har start omgående och pågår ca 6 månader.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Furusjö via Adeccos växel 010-173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44761".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Kontorschef
Cecilia Furusjö

Jobbnummer
8485470

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: