Affärsutvecklare till tillväxtavdelningen
Ambea / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ambea i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Ambea är ett av Sveriges ledande företag inom stöd och omsorg. Vi bedriver 350 verksamheter över hela Sverige inom äldreomsorg, boende, daglig verksamhet och skolor för personer med funktionsnedsättning eller psykisk sjukdom samt missbruksvård.
Ambea verkar genom varumärkena Nytida och Vardaga. Vi har även en svensk bemanningssektor innefattande varumärkena Rent-A-Doctor, Rent-A-Nurse och Care Team.
Beskrivning av verksamheten
Ambeas tillväxtavdelning har som uppgift att skapa nya verksamheter inom både Nytidas och Vardagas verksamhetsområden inom egen regi. Vi arbetar nära kommunerna i kontakt med både politiker och tjänstemän. Vi har nära samarbete med ett antal fastighetsbolag som är en viktig del i framtagande av nya affärsmöjligheter inom vårt arbetsområde. Vi arbetar med långsiktiga relationer och vi erbjuder dig en affärsnära tjänst i ett framgångsrikt företag.
Beskrivning av tjänst och arbetsuppgifter
Som affärsutvecklare i Ambea kommer du att arbeta mot Nytidas verksamhetsområde och vara en del av tillväxtavdelningens Nytidas team. Nytida är Sveriges ledande aktör när det gäller stöd till människor med medicinsk eller social funktionsnedsättning. På våra 250 verksamheter runt om i landet börjar en ny, hoppfull tid som ytterst garanteras av 4 700 experter på stöd och omsorg. Tillsammans har vi på tillväxtavdelningen som mål att tillskapa nya enheter genom etableringar i utvalda regioner och avdelningen har en strategiskt viktig funktion inom bolaget.
Din roll som affärsutvecklare innebär ett projektansvar från idé till färdig enhet. Arbetsuppgifterna innebär bl.a. att undersöka och bedöma var det finns marknadsmöjligheter, etablera och vidmakthålla relationer med kommuner, fastighetsägare och byggbolag.
Publiceringsdatum2015-10-30Kvalifikationer• Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning och tidigare erfarenhet av arbete inom funktionsnedsättningsområdet
• Du har i tidigare roller kommit i kontakt med kommunala beslutsfattare
• Tidigare erfarenheter av etableringar inom området eller erfarenhet av försäljning mot offentlig sektor är meriterande.
• Vi ser gärna att du har erfarenheter inom omsorgen där du i din roll kommit i kontakt med kommunala beslutsfattare.
• Körkort krävs
Dina personliga egenskaper• Vi söker en driven och självgående person med god förståelse om hur omsorgsmarknaden i Sverige fungerar.
• Du är orädd, initiativrik och med en god social kompetens.
• Du trivs med att jobba i nära samarbete med regioner, bygg- och fastighetsbolag och kommuner
• Du har lätt för att samarbeta med andra och är resultatinriktad.
Tjänstgöringsgrad:
100%
Varmt välkommen med din ansökan!
Elektroniskt ansökningsförfarande
När du söker tjänsten använder du ett elektroniskt ansökningsformulär. Detta för att få en mer effektiv, snabbare och säkrare hantering av din ansökan. För att komma direkt till ansökningsformuläret klicka på Skicka ansökan. Har du frågor angående ansökningsförfarandet, kontakta Michaela Swedin, mobil 073-535 95 91 på ProTalent AB.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/Tillsvidare Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMårten Johansson 070-27 33 899
FöretagAmbea
AdressAmbea
Box 1565
17129 Solna
KontorsadressVretenvägen 13
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2504633
Observera att sista ansökningsdag har passerat.