Affärsstöd till Ping Payments

Oak Consultant Group AB / Administratörsjobb / Örebro
2025-03-31


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oak Consultant Group AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Ping Payments är en modern betaltjänstleverantör som förenklar och effektiviserar betalprocesser med fokus på föreningslivet och civilsamhället. Vi erbjuder en komplett betallösning som samlar flera kritiska funktioner för en smidig och säker hantering av betalningar och transaktionsdata.
Vårt team har gedigen erfarenhet från branschen, med bakgrund i bolag som Klarna, Trustly, Payson, Tradera, eBay, KPMG och Flex. Idag består vi av 11 engagerade medarbetare med expertis inom reglerade verksamheter och applikationsutveckling.
Affärsstöd till Ping Payments
Vill du vara en del av ett innovativt och snabbväxande betaltjänstföretag med stora ambitioner? Vi söker nu en serviceinriktad och tekniskt intresserad person till rollen som affärsstöd. Här får du chansen att arbeta i en dynamisk miljö där du spelar en nyckelroll i vår fortsatta tillväxt och utveckling!
Tillsammans bygger vi framtidens betallösningar!
Vad erbjuder Ping?
Hos oss får du en spännande och innovativ arbetsmiljö med stark gemenskap och högt engagemang. Vi finns i fräscha lokaler i centrala Örebro och har konkurrenskraftiga förmåner som vi berättar mer om när vi ses!
Om rollen
Rollen som affärsstöd är en ny roll och är bred och varierande. Du kommer att vara länk mellan ledning, vårt tekniska team och compliance teamet för att säkerställa effektiva affärsprocesser och kundhantering.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Avlasta VD, säljchef och CTO med olika administrativa uppgifter
Koordinering för att skapa effektiva arbetsflöden och att projekt drivs framåt
Bidra till att effektivisera interna processer och stödja utvecklingen av våra arbetsmetoder
Onboarding av nya kunder, inklusive supportsamtal, mail- och chattkontakt
Om dig
För att trivas i rollen ser vi gärna att du är serviceinriktad, strukturerad och analytisk. Du har ett intresse för teknik och digitala verktyg samt har en vilja att vara en del av en snabbväxande verksamhet. Koordinering ligger väldigt naturligt för dig och som person är du självständig med har ett starkt driv framåt samtidigt som du trivs i att stötta medarbetare runt omkring dig.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom affärsstöd, koordinering och administration. Du har också en god förståelse för tekniska system och processer. En god kommunikationsförmåga på svenska och engelska är också en viktig del i rollen då vi också har kunder utanför Sverige.
Meriterande är tidigare erfarenhet inom finans- eller techbranschen liksom förståelse för compliancefrågor.
Visst låter det spännande?
Vi samarbetar med Oak Consulting i denna rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-konsult Helena Fiedler, på tel 070-5919033 eller HR-konsult Jennifer Jonsson, på tel. 073-059 31 91.
Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag är den 30/4.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Oak Consultant Group AB (org.nr 556936-4283), https://www.oakconsulting.se/

Arbetsplats
Oak Consulting

Kontakt
Jennifer Jonsson
jennifer.jonsson@oakconsulting.se
073-059 31 91

Jobbnummer
9254280

Prenumerera på jobb från Oak Consultant Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oak Consultant Group AB: