Affärsstöd - Administration och Service till Previa i Jönköping
Previa / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Previa i Jönköping,
Skövde,
Borås,
Växjö,
Linköping eller i
hela Sverige Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 200 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på
www.previa.se. Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?
Du skall du utifrån din profession vara ett stöd såväl för marknadsområdet, företag, som för enskilda chefer, kontaktpersoner och anställda. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team.
Arbetsområde
På Previa har vi valt att samla våra olika administrativa stödfunktioner till marknadsområdet/enheterna i något vi kallar affärsstöd. Affärsstöd syftar till att vara ett administrativt stöd till Previas affärer inom tre huvudområden; Ekonomi, Sälj och Marknad samt Administration och Service. I rollen som Affärsstöd - Administration och Service innebär att du ansvarar för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt arbeta med intern administration, möta och skriva in kundanställda i Previas administrativa system och introduktion av nyanställda. I rollen ingår också att ansvar för telefonservice och svara på förfrågningar från kund. Du rapporterar till konsultchef.
Vi söker dig som trivs med att arbeta tillsammans med andra i syfte att uppnå ökad nytta för våra kunder. Du är målmedveten, initiativrik, nyfiken samt affärsinriktad med lösningsfokus. Du är positiv, öppen och ser möjligheter. Du känner en stolthet och glädje i att arbeta med service såväl internt som externt. I rollen krävs en mycket god förmåga att kunna strukturera och samordna.
Publiceringsdatum2018-12-13Erfarenhet och utbildning• Lägst gymnasieekonom
• Erfarenhet av att arbeta serviceinriktat
• Erfarenhet och vana av att arbeta med kundkontakter
• Mycket god IT-kunskap
• Erfarenhet av att jobba affärsmässigt och kunskaper om ekonomiska flöden och system i tjänsteorganisationer
• Erfarenhet av fakturering
• Erfarenhet av personalrapportering
Övrigt Tillsvidareanställning 100% tjänstgöringsgrad och tillträde efter överenskommelse. Tjänsten kan innebära resor vilket innebär att du måste ha körkort och gärna tillgång till egen bil i tjänsten. Arbetstid helgfria vardagar 8-17.
Är du intresserad?
Då är du välkommen att kontakta Konsultchef Helena Kullberg, tfn 036313404 eller mejl
helena.kullberg@previa.seVälkommen med din ansökan via vår hemsida,
www.previa.se, senast 2012-12-31.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPrevia
AdressPrevia
Sankt Eriksgatan 113
11343 Stockholm
KontorsadressSankt Eriksgatan 113
Jobbnummer 4509315
Observera att sista ansökningsdag har passerat.