Affärsorienterad och dynamisk Försäljningschefsassistent till Bä
Söderberg & Partners / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av
försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående
analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen
och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 1000 medarbetare.
Söderberg & Partners har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Detta skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi söker, och premierar, medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Vi söker dig som älskar att vara i en försäljningsorienterad och dynamisk miljö och arbeta nära inspirerande chefer. Som person är du självständig, noggrann och initiativrik. Som Försäljningschefsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara att underlätta för Försäljningschefen i det dagliga arbetet. För att trivas med din roll måste Du gilla försäljning och administrativa göromål, Vi ser det som en styrka att du är flexibel och har lätt att arbeta med flera uppgifter inom olika områden samtidigt. Som person är du lättlärd och kommer snabbt in i nya roller. Du gillar att samarbeta med andra i både stort och smått och har viljan att leverera med högsta kvalitet.
Publiceringsdatum2015-11-13Arbetsuppgifter• Sakgranskning av fakturor, kvittoredovisning, reseräkningar, löner
• Förberedelse, planering, schemaläggning, uppföljning av möten (veckomöten, månadsmöten, försäljningschefsmöten, LG möten etc.)
• Framtagande av mötesmaterial, presentationsmaterial och underlag till FC Rapportering och uppföljning av leads, prognoser, provisionsrapporter
• Framtagande och korrigeringar av provisioner, fakturaunderlag, och löneunderlag
• Behjälplig vid genomförande och uppföljning av tävlingar och försäljningsaktiviteter
• Övergripande ansvarig för Bättre Bolån-skolans administration, schemaläggning av utbildning etc.
• Bokning av lokal, utbildare, resor och boende för deltagare
• Uppdatering av utbildningsmaterial
• Ansvarig för allt runt omkring TL konferenser
• Hjälpa till vid nyetablering av kontor
Kvalifikationer• Dokumenterad administrativ erfarenhet, kunskaper inom hela Officepaketet, främst Excel Word och Powerpoint
• Erfarenhet av att ta fram löneunderlag
• 3- 5 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö
• Meriterande om du tidigare har arbetat som Försäljningschefsassistent eller vd-assistent
PERSONLIGA EGENSKAPER
• Analytisk, strukturerad och noggrann
• Självgående, driven och prestigelös
• Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
• Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
• Kostnadsmedveten
Du kommer att arbeta nära ledningen och hantera känslig information vilket gör det viktigt att du är pålitlig och att du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vi tror att du som person är nyfiken och gillar att lära dig nya saker. Du är lättlärd och ger inte upp förrän du har hittat lösningen på de problem eller uppgifter du ställs inför. Att hålla deadlines är en självklarhet för dig. Dessutom behöver du vara stresstålig, serviceinriktad och problemlösningsorienterad för att trivas och utvecklas i denna roll.
Anställning: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning
Ersättning: Fast lön enligt överenskommelse
Anställningsstart: Omgående
Kontaktperson: Caroline Pedersen, HR-ansvarig Bättre Bolån, 070 - 717 66 60
Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSöderberg & Partners
AdressSöderberg & Partners
Box 7785
10396 STOCKHOLM
KontorsadressBox 7785 10396 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2527962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.