Affärsinriktad administrativ chef
Selecta AB / Chefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Selecta AB i Solna,
Stockholm,
Järfälla,
Uppsala,
Västerås eller i
hela Sverige Selecta är Europas ledande partner för självservering av kaffe, mat och dryck. Vi erbjuder ett kaffesortiment av högsta kvalitet och smidiga mat- och dryckeslösningar för alla typer av platser - från arbetsplatser till skolor, universitet och sjukhus, gym och andra publika miljöer. Vi har erbjudit kaffe, mat och dryck runt om hela Sverige ända sedan 1956. Selecta Sverige är idag cirka 400 anställda och finns på 32 orter runt om i vårt land från norr till söder. Selecta är en arbetsgivare som vill erbjuda lika möjligheter för sina medarbetare. Vi är dedikerade till att uppmuntra jämlikhet, mångfald och inkludering i vår arbetsstyrka.
För mer information läs gärna mer på
www.selecta.se (
http://www.selecta.se/)Publiceringsdatum2022-05-10Om tjänstenSelecta Sverige söker en Affärsinriktad Administrativ Chef till vårt huvudkontor vid Solna Strand. Detta är en nyinrättad tjänst där du ansvarar för ett team på ca 15 duktiga medarbetare inom säljsupport och avtalsadministration och du rapporterar direkt till den svenska Säljdirektören.
Detta är en spännande möjlighet för dig som vill arbeta brett inom administration i en internationell miljö där du får en stor inblick i vad som händer i företaget och är med och påverkar processer och arbetssätt. Dina ansvarsområden kommer att vara:
• Att utveckla avdelningen och dess arbete för att optimera Selectas klient-nöjdhet och utgöra ett kvalificerat och proaktivt stöd till säljorganisationen.
• Tillsammans med avdelningen arbeta med ständig förbättring i processer och IT-stöd. I detta ligger också att deltaga i förberedelser och implementering av ett nytt affärssystem under 2023.
• Personalledning
• Vara ett stöd för ledning, koncern, externa parter och interna beslutsfattare i olika administrativa och processrelaterade frågeställningar.
• Deltaga i projekt och vid behov klient-möten
• Kontaktyta mot våra finansieringspartners
Vem är du?
• Erfarenhet från liknade arbete, gärna i ett internationellt företag
• Intresse för och kunskap om projektledning, verksamhetsutveckling och processförbättringar.
• Goda kunskaper i Excel
• Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Förmåga att kommunicera på ett rakt, tydligt och enkelt sätt
• Stort eget driv, självgående, strukturerad och van att arbeta mot deadlines
• Duktig på att coacha teamet och främja samarbetsförmåga både inom och utanför avdelningen
• Du har ett högt affärs- och klientfokus och brinner för att hela tiden göra saker lite enklare och lite bättre
Selecta erbjuder:
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig och du dem. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe.
Intresserad?
Vill du veta mer är du välkommen att ringa HR-Partner Martin Midebo, 070985 8136 alt
martin.midebo@selecta.com. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urvalet kommer ske löpande, dock senast 2022-05-20
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSelecta AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Selecta AB (org.nr 556069-3318),
https://www.selecta.se/ Arbetsplats Selecta Sverige
Kontakt Martin Midebo
martin.midebo@selecta.com Jobbnummer 6627163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.