Affärsansvarig för Kontorsservice

Hemfrid i Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du vass på försäljning och har förmågan att motivera och leda andra? Hemfrid söker nu en målinriktad och affärsmässig person till rollen som Affärsansvarig för affärsområdet kontorsservice. Här har du chansen att driva ett eget affärsområde i det större bolaget!

Publiceringsdatum
2016-10-18

Om tjänsten
Hemfrid söker nu en Affärsansvarig för kontorsservice, en roll där du kommer att ha det övergripande ansvaret för att driva och utveckla affärsområdet med målsättningen att skapa en stark tillväxt. Du kommer att arbeta operativt med hela försäljningsprocessen samt leda och coacha ett eget team av medarbetare som utför Hemfrids kontorsservicetjänster ute hos kund. Du förväntas ta stort ansvar i ditt arbete samt komma med nya idéer och initiativ. Är du en ansvarstagande person som drivs av att skapa affärer och fina resultat? Då är det kanske dig vi söker!

Dina arbetsuppgifter
Som Affärsansvarig för kontorsservice kommer du att ha resultat- och budgetansvar för affärsområdet samt ha personalansvar för medarbetarna i ditt team. Du kommer att arbeta operativt med hela försäljningsprocessen från att boka kundmöten, genomföra behovsanalys till att säkerställa att Hemfrids kontorskunder alltid är nöjda. Du coachar ditt team att leverera städning och service som inte bara lever upp till, utan överträffar, kundernas förväntningar. Du kommer att utgår från vårt huvudkontor på Södermalm och rapporterar till Hemfrids Affärsområdeschef.

Du kommer till exempel att:

• Operativt arbeta med försäljning och merförsäljning av Hemfrids tjänster inom kontorsservice
• Ha löpande kundkontakt, ta emot förfrågningar och synpunkter samt administrera avtal, fakturaunderlag och liknande
• Schemalägga, optimera och planera budget för att driva ditt område framåt
• Arbetsleda, motivera och coacha dina medarbetare
• Arbeta med affärsutveckling inom affärsområdet kontorsservice och till viss del även andra områden inom Hemfrid

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har minst 2-4 års arbetslivserfarenhet. Du behärskar flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Körkort och vana att arbeta i administrativa system är ett krav i tjänsten.

Personlighet

För att trivas hos oss är du en person som sporras av att leverera förstklassig service och arbeta i ett högt tempo. Vi söker dig som är lösningsorienterad, strukturerad och gillar utmaningar. Du gillar sälj i kombination med att ge bra service. Du bör vara en person som är resultat- och utvecklingsdriven samt ser förändring som en utmaning. Du är vidare en affärsmässig person som både identifierar och agerar på affärsmöjligheter. Vidare anser vi att du som söker är noggrann, ödmjuk och tålmodig för att kunna hantera det personal- och kundansvar samt de administrativa uppgifter som rollen innebär.

Vi erbjuder

Ett lärorikt jobb som utvecklar dig i arbetsledning och att jobba med långsiktiga nära relationer. Vi erbjuder en roll i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden och aldrig står stilla. Därmed finns det många utvecklingsmöjligheter för såväl företaget som för medarbetarna. Hemfrid är ett värderingstyrt företag där hållbarhet är en viktig utgångspunkt i vår affär. Vi vill bidra med både miljömässig och social hållbarhet och jobbar mycket med bland annat integrationsfrågor. Vi har medarbetare från hela världen och har en arbetsplats med stor mångfald.    

Om Hemfrid

Hemfrid startade 1996 som en enkel idé om hur fler ska orka mer. Vi är idag över 2 000 medarbetare från över 40 olika länder över hela världen som hjälper våra kunder med städning, barnpassning, trädgårdshjälp och många andra tjänster i hemmet. Att förenkla vardagen för våra kunder är vår främsta drivkraft.

För frågor om tjänsten kontakta affärsutvecklingschef Sara Lönnberg sara.lonnberg@hemfrid.se 0704251583. Urval kommer att ske löpande, välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning Heltid, 40tim/vecka

Ersättning
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hemfrid i Sverige AB

Adress
Hemfrid i Sverige AB
Rosenlundsgatan 13
11853 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 13

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3111057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hemfrid i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hemfrid i Sverige AB: