Advisor

Telavox AB / Kundservicejobb / Malmö
2019-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Advisor" (publicerad 2022-02-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox AB i Malmö, Lund, Kristianstad, Halmstad, Växjö eller i hela Sverige

Är du en person som älskar mixen av att hjälpa människor och är intresserad av teknik? Fortsätt läsa. Känner du dessutom dig manad att vara med på vår resa framåt som ett av Sveriges ledande IT-bolag, häng på!

För dig som inte hört om Telavox tidigare är vi ett IT-bolag som utvecklar en världsledande kommunikationsplattform med lösningar för smart och effektiv telefoni, växel, chatt och mycket mer. Oavsett om det handlar om en entreprenörsdriven startup eller en gigant bland giganter, bidrar Telavox till att göra företag mer öppna, effektiva och tillgängliga. Visste du att vi blivit Gasellnominerade 8 gånger?!

Vad är en Advisor?

En Advisor på Telavox behöver inte vara en supertekniker, men vinner på att ha ett intresse för teknik. På vår avdelning står kunden i fokus och vi har helhetsansvaret över leverans, utbildning, förvaltning, utveckling och ska tillhandahålla dem med proaktiva lösningar. Målet är att få kunden så lycklig och självgående som möjligt.

Din roll är rådgivande och supporterande och vi arbetar främst via telefon och mail. Det dagliga arbetet centreras kring att bygga en positiv relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi att verkligen förstå kundens verksamhet och behov.

Alla våra kunder har en personlig Advisor för vi tror på att långsiktiga relationer gynnar båda parter. Enligt vår senaste kundundersökning är just denna service som våra användare uppskattar mest, därför kommer du fylla en väldigt viktig funktion. Vårt långsiktiga mål är att förekomma kunden med sina behov innan de själva blir medvetna om dom. Att uppnå maximal kundnöjdhet är det huvudsakliga målet för en Advisor!

Du behöver inte vara supertekniker bara superintresserad

Är du en person som har ett hum om vad IP-telefoni är, hellre googlar dig till lösningar när du har tekniska problem än ringer till support och älskar att göra kunder glada, sök!

Hos oss får du en gedigen internutbildning som både består av praktiska och teoretiska moment. Den är en djupgående introduktion till våra användarvänliga och grafiska system och här lär du dig även att känna dig trygg i kundkontakten. Vi tycker det är enormt viktigt att du får en bra start hos oss och alla nya medarbetare får en personlig mentor som peppar dig under hela din onboarding. Och såklart finns alltid dina hjälpsamma kollegor till hands!

Ett plus om du har

• Jobbat med kundsupport, gärna inom något teknikrelaterat och är skicklig på god service och bygga relationer.
• En förmåga att med glimten i öka guida kunden till rätt alternativ.
• Gillar snacka i telefon och hantera ett tangentbord, både när det gäller svenska och engelska.
• Tekniskt intresse på fritiden eller jobbat med teknik sedan tidigare. Det viktigaste är att du har en lust att lära!

Det här erbjuder vi dig

En spännande och varierande arbetsmiljö där den andra dagen inte är sig lik. Härliga kollegor som är välkomnande och hjälpsamma.

På Telavox är det viktigt att medarbetarna är stimulerande och känner att de utvecklas. Därför tar vi gärna vara på dina idéer, som du får planlägga och sätta till verket. Och om du en dag känner för att ta större ansvar finns ett internt program där vi utbildar morgondagens ledare, the sky is the limit!

Vi är rädda om våra medarbetare och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag och även gratis sjukvård genom KRY.

En trevlig tradition är våra årliga kick-offs där vi lär känna varandra utanför kontoret och har KUL. Vi arrangerar många aktiviteter under året som AW:s, familjedagar och lirar gärna olika bollsporter ihop som badminton, fotboll och bandy (oavsett nivå).

Vi ser fram emot din ansökan och kommer träffa kandidater löpande, så sök redan idag!

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Hanna Lindkvist, HR Business Partner på Hanna.Lindkvist@telavox.com

Nyckelord: Kundsupport, Kundservice, Kundtjänstmedarbetare, Kundtjänst, Teknisk support, Support, Kundrådgivare, Kundvård, Customer service, Customer support.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-10-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telavox AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telavox AB (org.nr 556600-7786), https://www.telavox.com/en/

Arbetsplats
Telavox

Jobbnummer
4864083

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox AB: