Administratör / Uthyrning / fordon / logistik / transport OMGÅEN
Bravura / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-08-31FöretagetFöretaget är internationellt och ett av Europas ledande företag inom uthyrning av transportutrustning för exempelvis trailers och lastbilar. De befinner sig i en expansiv fas och söker nya medarbetare. Företaget erbjuder dig bland annat utvecklingsmöjligheter samt arbete tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor.
Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Bravura i 9 månader och där planen därefter är att bli överrekryterad till företaget.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör har du en viktig backoffice-funktion. Du plockar ut information från företagens system, kontrollerar purchase order med fakturor, jobbar med statistik, stämmer av dokument och skickar ut påminnelser till kunder. Det är en 100 % administrativ roll och det är viktigt att du tycker om att sitta vid datorn.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av uthyrning eller transportplanering
• Goda kunskaper i Office-paketet, speciellt Excel
• God system- och datavana
• Goda kunskaper i svenska och i engelska, i både tal och skrift
• Kunskaper i tyska, ryska eller rumänska är meriterande
Vi söker dig som har lätt för att se helheten och förstå samband och flöden. Du föredrar att arbeta i en fartfylld miljö och har förmåga att behålla lugnet även när arbetstempot går upp. Du hanterar även att balansera noggrannhet med effektivitet på ett avvägt sätt. För dig är det en självklarhet att ta stort ansvar över dina arbetsuppgifter och du ser dig själv som en engagerad och ansvarstagande medarbetare.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: administration, administratör, backoffice, back office, Excel, Office, Officepaket, Helsingborg, heltid, transport, fordon, logistik
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Dott
tove.dott@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3672386
Observera att sista ansökningsdag har passerat.